3 Ağustos 2012 Cuma

şunu anladım ki Ted Evelyn Mosby benim ruh eşim



sanırım hayatımın erkeğini How I Met Your Mother'ın 7. sezonunu tamamen bir günde bitirmenin ardından buldum. O kişi de Ted Mosby. Evet yanlış okumadınız. Soyadını yanlış yazmış olabilir bilmiyorum ama bildiğim bir şey varsa o da kesinlikle ruh eşimi bulduğum.

Bir kere o da kader ile kafayı takmış. Tıpkı benim gibi işte! Sürekli hayatında gelişen olaylara çok fazla anlam yüklüyor ama sonunda tüm uğraşı, tüm çabası boşa gidiyor.. Bu sezonda son bölümlere doğru yıllar önce ayrıldığı kız arkadaşını görünce, ''aa bu kader işte! ikinci kez karşıma çıkmış olamazsın! Bu bir tesadüf olamaz! Seninle evlenmeliyim!'' diyor ama kız nişanlı çıkıyor.


Mesela Ted Mosby Star Wars'u izlememiş veya beğenmemiş biriyle asla çıkmazdı. Ben ise yabancı dizi kültürü olmayan veya filmleri sevmeyen ve how i met your mother'ın adını bile duymamış hiç izlememiş biri ile birlikte olamam.

Anlatabiliyor muyum derdimi? Tüm bunların nedenini?

Ben sevgilim ile favori süper kahramanımı yarıştırmalıyım. Hatta filmleri.. Ben eski Spiderman üçlüsüne hayranken o yeni seriye tutuklu kalsın. Ben 1978 yapımı Superman filmlerinden sıkılırken o onlara bayılsın. Ben en çok superman'i severken o Batman'i sevsin ve ben onunla ''gerçekten uçamadığı halde pelerin takan bir süper kahramanın nesini seviyorsun'' diye dalga geçeyim. Sonra o bana ''mavi tayt üzerine kırmızı çamaşır giymiş bir Superman'in nesini seviyorsun'' desin. 10 dakika küselim surat yapalım ve sonra barışalım istiyorum.

O Lord Of The Rings hayranı olsun ben Harry Potter.
O Queen hayranı olsun ben Beatles.
Onunla oturup tüm eski filmleri izleyelim. Gerekirse tekrar tekrar.
O neden yuvarlak John Lennon gözlüğünü bu kadar çok istediğimi anlayabilecek biri olmalı.
ben betales'a aşık iken onun demet akalım, serdar ortaç dinlemesi olmaz.
Ondan başka biriyle Batman'in son filmine gitmeyi düşünmemeliyim bile-ki hala gitmedim meraktan ölüyorum!-
onunla Özdemir Asaf mı, Cemal Süreya mı diye kavgalara tutuşmalı, Ona Aylak Adam kitabının beni ne kadar etkilediğini anlatabilmeliyim, Onunla cafede cam kenarında oturup dışarıda karşıdan karşıya geçen garip çantalı kadının sağa mı sola mı döneceği hakkında iddiaya girmeliyim ve kaybeden hesabı ödemeli...

ve böyle daha bir sürü şey..
Şu tanışmadığım sevgiliye not gibi oldu bu biraz ama amacım bu değildi. Hani çok güzel bir film izlersin de o duygusallıkta yaşarken bir şeyler karalamak istersin ya, hani favori kitabını üçüncü kez bitirdikten sonra bir iç çeker ve bu kitaba aşık olan adama aşık olacağım dersin ya..
Benim şu an yaşadığımda o..

En sevdiğim dizinin koca bir sezonunu odamdan çıkmadan izledim ve kalemimden bunlar döküldü.

Ben Ted Mosby gibi hayatımı ''O''nu arayarak geçirebilirim.
Ben sevdiğim şeylerden bahsederken bana boş boş bakmayacak, anlayacak, mümkünse benimle birlikte sevecek birini arıyorum.

İşte bu yüzden Ted Evelyn Mosby benim ruh eşim.


18 yorum:

  1. summar'ımmmm.. mimledim seniiiğğ. savull :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heeeyy ikinci mim! hemen yapacağım çoook teşekkür ederimmmm! :)

      Sil
  2. Sevgili Summer,
    birkaç dakika sonra bloguma bakmanı çok isterim.
    Seninle ilgili bir yazım var, evet var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiii!
      ne güzel yazmışsın öylee *.*

      Sil
  3. şimdii.. aylak adamı gördüğüm an ne desem bilemedim.. süpersin^^
    "sustu.konuşmak lüzumsuzdu.bundan sonra kimseye ondan bahsetmeyecekti.biliyordu;anlamazlardı."

    he bir de bence Cemal Süreya^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ''İnsanlar yalan söyledikleri zaman dinlemeyi severim. Olmak istedikleri, olamadıkları “kişi” yi anlatırlar.''

      ahh ne kitaptı ama ^.^

      Sil
  4. summer'ım canımmm!

    ne güzel anlatmışsın yahu..

    ben de okurken hepsine katıldım. mesela serdar ortaç ah..

    farklı olalım derken dediğin gibi farklılıklarımız olsun ama aramızda uçurumlar olmasın.

    çok tatlı bi yazıydı ve umarım ruh eşini bulursun!

    keşke taksimde sana halep pasajına girmişken o yuvarlak gözlüklerden alsaydıık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah senin bunlara katılmaman mümkün mü! :)

      umarım mia, umarım bulurum :)

      ve ahh keşke alsaydık! bak çok üzüldüm şimdiii :(

      Sil
  5. Ne olacak senin bu hallerin :D "O" kişiyi ararken başka fırsatları kaçırma, o her zaman oradadır sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmem ki ne olacak ehe

      O kişiyi ararken ben çok düşünüyor olacağım her zaman. O kişi bana ilk adımı atmadıkça, yanı başımdaki fırsatlar hep kaçacak sanırım. Ya da ne bileyim öyle işte..

      Sil
    2. Ted müzmin bekarlardandır ama sende evde kalma böyle :D

      Sil
    3. ted'in mutlu sona ulaştığını biliyoruz değil mi :D
      o yüzden benim umutlarım var :D evde kalmam sanırım ya. geç olsun güç olmasın hesabı :D

      Sil
  6. yazı güzeldi =)=) aslında sanki hepimiz bizi anlayabilecek , yaptıklarımızın mantığını bize sormadan kavrayabilecek birilerini istiyoruz ? sahii mümkün mü öyle birini bulmak.Kader artık bakcaz =)

    YanıtlaSil
  7. ne bileyim mümkün olduğuna inanmak istiyorum ben! :)

    hoşgeldin bu arada :)

    YanıtlaSil
  8. Ve çocuklar annenizle bu blogda tanıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah ne güzel anlamlı bi yorum oldu bu :) sanırım benimle aynı şeyleri bekleyen isteyen biri daha çıktı ortaya.

      Sil
    2. Benim evrimim Barney ile başladı şimdi ve yıllardır Ted olarak devam ediyor ve ileride Marshall olacağım. Marshall olmadan önce tanışmalıyız.Çünkü yıllardır Ted Mosbysini arayan birine ikinci defa rastlıyorum.

      Sil
    3. Ted Mosbysini arayan kızlar ne kadar bilemiyorum ama çok olmadığını düşünüyorum. Keşke daha uygun ortamlarda geçseydi bu konuşma demek geldi içimden. Ne demeli ki şimdi bilemedim ben

      Sil