25 Ağustos 2012 Cumartesi

ne de olsa anne işte ya

annem bugun beni çok mutlu etti! resimde gördüğünüz kahvaltı sofrasının ana etkeni o minik poğaçalar var ya hıh biz daha doğrusu ben onlara aşığım. böyle her öğün de onları yiyebilirim. ama bulamıyorduk buralarda onlardan. eskiden istanbul'da otururken her hafta alırdı annem, ama burada bulamadık. Geçen gün annem bir pastanede kurabiye alırken bunların içi malzemeli olanlarından görmüş ve ayrıyeten malzemesiz sadece poğaça siparişi vermiş. aç bakalım senin istediklerin bunlarmıydı diye eve geldi. tam bir kilo! allaaahh diyerek o aşkam bir yemeye başladıysak kardeşimle ertesi sabah kahvaltıya kalmayacaktı neredeyse ehehe ama kaldı bende bu muhteşem masayı kurdum ama sonra aşk-ı memnu başladı tepsiye taşıdım hepsini salonda yedim. aslında demek istediğim şuydu ki annemi çok seviyorum. girdiğimiz her marketin pasta bölümünde gözüm hep bunlardan arardı bulamayınca yine yok derdim. canımın ne kadar çok istediğini hep söylerdim. ayy unutmamış özel sipariş vermiş bir de! Yerim ya! Hem annemi hem poğaçaları ehe

7 yorum:

  1. Anneler böyle işte:) afiyet olsun cnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy gerçekten anneler böyle işte! :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Kitapkolik.Net olarak 4.kitap çekilişimizi düzenliyoruz. Kazanan 3 kişiye istedikleri 1'er kitap hediye edeceğiz. Katılmak için:

    http://www.kitapkolik.net/kitapkolik-net-4-kitap-cekilisi/

    twitter: https://twitter.com/KitapkolikNet

    YanıtlaSil
  3. ayyy ne tatlı summer'ım yaa!

    canım şu an tam da öyle bir tabak istiyor.

    o poğaçalara ben de bayılıyorum ve bakırköy'de bi yerde bir paket içinde 10 filan birden satılıyor.

    ayy annen cidden çok sevimlii!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy mia benim canım bu tabaklardan her zaman istiyor! Ehe

      Sil