7 Ağustos 2012 Salı

mim vol. 3 ve 4



Öncelikle memento mori ve Erdi beni mimlemiş ve ne güzel yapmış! Çok sevindim :)

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?

şimdi bu soruya ne cevap versem gerçekte yapacağım bir şey olamaz. O an ki psikolojiyi tahmin etmek imkansız elbet. Kesin dramlar ile dolu bir yıl geçirirdim. Ama şu an drama gerek yok. 
önce ailemin üniversite için bana ayırdıkları tüm fonu ele geçirir, para yüzünden alamadığım her şeyi alır hevesim kaçıncaya kadar kullanırdım. Sonra herkesle vedalaşırdım. Günlüklerimi yakardım ve hatıra kutumu.. ne yapardım bilmiyorum. Onlar benden başkası için önemsiz belki gömerdim onları. İngiltere'ye kısa bir süreliğine gider. En son olarak bir karavan ile İstanbul'dan Antalya'ya doğru aylar süren bir yolculuk yapardım. Sanırım Antalya'da da ölürdüm. 

Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ? 

böcekler özellikle örümcekler. Nefret, kin, korku.. Onlara karşı tüm kötü duyguları hissediyorum. Birde kuklalardan korkuyorum. Tahta kocaman ağzı ve gözleri olan kuklalardan. Hıh! Yükseklik var bir de. Hiç dayanamam. Başım döner..
Takıntı ise her şeyi saklama, her özel andan bir anı oluşturma çabası olabilir sanırım. 
Ve güzel bir günü asla güzel bir fotoğraf olmadan bitirmem. Bazen o fotoğraf için eğlenceyi bile kaçırırım ama o fotoğraf olmalı! eheh 

Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ? 

sanırım will smith'in Ben Efsaneyim filmini tekrar izler öyle alışmaya çalışırdım. Tabi benim başa çıkacağım evrimleşmiş insanlar olmadığı için her şey daha kolay olurdu.
ımm dünyada yeni hiçbir şey üretilmeyecek o zaman. O yüzden ben de bulabildiğim en büyük eve girer, yemek için bir bahçe sera oluşturur, süpermarketi mutfağa taşır, en büyük odasını kütüphaneye çevirir bulabildiğim herşeyi dizer ve hayatım boyunca onları okurdum, evin bir odası sinema salonu olacak elbet oraya da tüm filmleri doldururdum.. Böyle günümü, gün ederdim işte hiç gezmez tüm hayatımı o evde geçirirdim. 
Ayyy ne güzel olurdu! bu bir ceza değilde hayal gibi adeta!

İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?
hiç öpmedim.

En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?

Bir de burada anlatıp olayı daha unutulmaz yapmak istemiyorum. Küçük düşürücü olaylar benim kabusum gibidir. Asla unutamadığım bir kabus..

Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?

Sanırım telefon bir numara ama asla yanımdan ayırmadığım şeyler.... ımmm... gözlüğüm! evet ne zaman sinemaya gideceğimiz belli olmuyor, gözlüksüz göremiyorum. Veee.. her zaman yanımda fazladan bir lastik toka oluyor. Saçlarımı açmayı seviyorum ama sıcak basmalarına, bunalmalara karşı anında toplayabilmem lazım.

Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ? 

aa bak bilemedim şimdi.. Doctor Who'nun yanındaki Amy Pond olmak isterdim. zamanda yolculuk, Herşeyin başlangıcı ve sonu. ayyy evet evet! kesinlikle Doctor Who! 





En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ?

heyecanlanırdım. Uzay sonuçta. Yakın arkadaş olduğumuz için orada canımı yakmayacaklarını umarak giderdim ne yapayım. -tabi ''gerçekten'' yakın arkadaş isek-


İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapıcağınız ilk şey nedir?

ahahha neler yapmazdım ki.. Arkadaşlarımın hepsinin benim hakkımda gerçekten ne düşündüğünü öğrenir, asla yaklaşamayacağım ünlülerin evlerinde gezinir, girilmesi yasak neresi varsa oraya girerdim.  Ah bir de uçma gücüm olsaydı. ehe 


veee Spot ışığını arayan kız 'dan gelen mimde sıra bu da çok hoş :)

Mimin konusu: Kendimizi kötü hissettiğimizde neler yaparak mutlu oluruz?

Çok basit kendimi kötü hissettiğimde uyurum. Ve uyandığımda o ruh halinden çıkmış olmak için dua ederim. Bu durumda uyumadan önce bir bardak sıcak çikolatanın yardımı olur elbet.

**

Okuyan, okumayan, mimleyen, mimlemeyen herkes çok teşekkürler! Nasıl eğlendim bu soruları cevaplarken anlatamam! :) mim için geç kalmışım o yüzden herkes yapmış. İsim yazamıyorum ama isteyen üstüne alınabilir ehe
** 
gereksiz not:
böyle soruları cevaplarken hep ileride ünlü biri olacağımı ve benimle röportaj yapacaklarını hayal ediyorum. ne yapayım hayaller de olmasa yaşanmaz ki

4 yorum:

  1. heyy bende mimlemiştim ama haber vermeyi unutmuşum sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa hemen adını ekliyorum! teşekkürler hem ^.^

      Sil
  2. Uyku. Bak bu hiç aklıma gelmemişti. Bende yaparım onu. :)

    YanıtlaSil