23 Ağustos 2012 Perşembe

herşeyin bir ilki var


Bu da benim ilk mobil postum ehe.    Tahmin ettiğiniz üzere yeni telefonumu aldım. e tabi yeni alınan herşey gibi bende cılkını çıkartmak ile meşgulum. iki saatte bir şarj etmek mi dersiniz, sürekli boş boş fotoğraflar çekmek mi dersiniz, temalarla hafızasını doldurmak ve oyunlar indirmek ile uğraşıyorum.  ve hala klavyede paragraf başı yapamıyorum! Bu yüzden sıkılmamanız için kısa keseceğim.  bayram benim için çok güzeldi bunları ayrı ve daha rahat bir şekilde anlatacağım. bu sabah dershanemden aradılar pazar günü sınıf belirleme sınavı var mutlaka gel dediler elbet gideceğim ama beni fena bir telaş sardı. çalışmamın yeterli olmadığını düşünüyorum. zaten 2 veya 3 eşit ağırlık sınıfı var ama benim kesinlikle birde olmam lazım! stresliyim ama stresimi yatarak atıyorum, hiç bir iki test çözeyim gıbı bır dusuncem yok resmen.  son üç gün çözdügün testden ne hayır gelır dıyorum. iç rahatlatıcı birkaç cümleye her zamankinden çok ihtiyacım var. hem de çoook :(  neyse efendlm ben +vin internet kotası dolduığu içlin aslında biraz burada  uğraşmak zorunda kaldım ve sanırım söyleyeceklerim bu kadar. link yazamıyorum ama siz Cat Stevens'dan father and son'ı dinleyin ve kendinize çok iyi bakın. bu arada, şu sıra tek dileğim sizler gibi seneye buraya kazandığım üniversiteyi yazmak! fotoğraf ise kuzenlerimle neşeli bir bayram günü geçirmemizin hatırası. ahh ne eğlendik o gün!

12 yorum:

  1. Geçen yaz ben de bu kaygılar içindeydim...
    Hepsi geçecek, evet geçecek. Böyle söyleyince sinir bozucu ve inanılmaz geliyor biliyorum ama söylemeden de edemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh cessıe'm bende bılıyorum gececek ve ben de seneye buraya cok heyecanlı bır sekılde kazandıgım yerı yazacagım! Ehe umarım olur!

      Sil
  2. ben de seneye buraya kazandıgım yeri yazmak istiyorum ve umarım aybı sey senin icin de gecerli olur.ben de seneye burada seni tebrik ediyor olurumm:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy volante! Insallah yaparız! Insallah bırbırmızı tebrık ederız! :)

      Sil
  3. Summercim endişeni anlıyorum. Geçen sene bu zamanlar ben de çok endişeliydim. İnan bana etkisi bir süre sonra geçiyor. Hem sen ilk sınıfta olacaksın. Kendini yetersiz olarak hissetme sakın. Kendine güvenmek çok önemli bu sınavda. Sen son derece başarılı birisin ve başaracasın, ben sana çok güveniyorum. Gönlünü ferah tut ve rahat olmaya bak. Bu sınav biraz da rahatlığa bakıyor. Her şey istediğin gibi olacak yeter ki sen işleri sıkı tut ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vişneeeem! Bılıyorum senı, nasıl oldugunu. Gececek bılıyorum, sadece... Umarım cabuk gecer. ne guzel sozler bunlar boyle cok tesekkur ederımm :) yanımda oldugunu, olacagını bılmek cok guzel :)

      Sil
  4. Benim de dileklerimin ilk sırasında o var!

    Türk kahvesine de bayılırım.

    Umarım ikimizin de seneye aynı zamanlarda yazacak gerçekleşmiş hayalleri olur... Hayırlısı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldın ekin! Ehe ne cok kısı varmıs boyle! :) umarıım gercekestırebılırız. Imarım oyle olur. Hayırlısı tabı, cok tesekkur ederımm..

      Sil
  5. Summer'ım!

    vayy be telefon postunda foto görüyorum ve bayılıyorum.

    ben o kadar telefondan yazdım da fotoğraf bi türlü yüklemeyi becerememiştim. sen ilk seferde foto yüklediğine göre diğerlerine kocaman yazı yazarsın bence :)

    bu ruh hali hep olucak ama sonra sen de okulunu yazıcaksın ve biz seni tebrik edicez.

    merak etme summer'ım :*

    ayrıca teman o kadar güzel olmuş ki bayıldım buralara!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miaaaammm! Ehe evet fotograf koyabıldım bıraz daha ugrassam lınk bıle koyabılırdım ama neyse ehehe bu ruh halı hep olucak mı sahı mıa :/ cok kotu ama elbet sonunda buraya unıversıteyı yazmaya degecek! Tema ıcınse ayrı tesekkur ederım mıaaa! Iyıkı varsın! :*

      Sil
  6. cidden merak ettim , hangi telefonu aldın ? marka model =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nokia e6 aldım. Her şeyi cook güzel bir de paragraf başı yapmayı becerebilsem eheh

      Sil