15 Ağustos 2012 Çarşamba

durumlar sıkkın, karışık, kötü..


heeeey anlık yazı yazamadım ne zamandır! mimlerdi, dizi film kitaptı, bumerangın önerdiği postlardı derken kendimi anlatamadım. Ya da şu an biriyle konuşmaya ihtiyacım var..

her neyse.. ramazan bitmek üzereyken ailemin sürekli ''ramazandan sonra yaparız''  dediği deniz tatili yapmak için gün sayıyordum ama yaz boyunca işlerin istedikleri gitmediğini söylediler. Bize fark ettirmeden kriz yaşamışlar ama düzeliyormuş şimdi her şey. Babamda yeni yeni düzelirken öyle uzak yerlere uzun tatiller yapmasak dedi. Yine ben iki kere gidelim desem gider çünkü sınav stresim yeni yeni başlarken güzel bir tatilin bana iyi geleceğini ve ihtiyacım olduğunu biliyor. Babamı çok seviyorum. Tamamen beni düşünüyor ama durumlarda ortada... Ama ben de gidelim diyemiyorum. Mesela Antalya'da bayram boyunca boş bir ev var, gidebiliriz ama gidelim diyemiyorum..

öyle işte bir yada iki günlük kısa tatil yapacağız gibi görünüyor. Balıkesir'e sanırım. Bilemiyorum. Sahilde geçmiş 2 gün bana tatil için yeter. Bakın üç değil, bir hafta değil iki gün.. Umarım gidebiliriz.. Bir diğer derdim de dershaneye bembeyaz gitmek istemiyorum. Facebookdan bile alıyorum haberleri herkes deli gibi tatillere gitti, kamplara gitti arkadaşlarıyla. Bu kadar beyaz kalmak, bir kere bile yüzmeden yazı bitirmek istemiyorum.
Çünkü yaz bayramdan sonra benim için bitiyor. 
Çünkü hemen dershanem başlıyor.
Çünkü ben bu sene sınava gireceğim..

Israr da edemiyorum. Dershane ve test kitapları masraflarım zaten kocaman bir köşede duruyor, telefonun kırıldı şimdilik eski bir şey ile idare ediyorum ama onu da alacaklar önümüzdeki haftalarda ki az buz bir şey değil telefon sonuçta..
Kardeşim desen elektronik gitar istiyor, ud kursuna gitmek istiyor, mümkün değil ama londra'ya gitmek istiyor, fotoğraf makinesi istiyor, playstation istiyor... tabi bunlardan sadece birini alacak ama karar veremedi daha velet..

annemler hep böyle sıkıntılar yaşarlardı ama tatile her yaz giderdik. bu sefer geleceği de düşünerek gitmiyorlar sanırım.
Of çok sıkıldım. o kadar sıkıldım ki neredeyse boşverin herşeyi! bırakın! oturun oturduğunuz yerde! diyeceğim ve pişman olacağım.

annem sıkıntımı anladı ve beni alış-verişe götürdü bu akşam. Neye elimi götürdüysem etiketine bakma beğendiysen söyle dedi bir de yerim. Annemde böyle iyi davrandığına göre Antalya işi yatıyor..

O zaman ne yapıyoruuuzzz!
İşin iyi tarafından bakıyoruz! Ve bayramda tatile gitmiyor isek Ankara'ya aylar önce doğmuş kuzenimizin çocuğunu ziyerete gidiyoruz ve bebek seviyoruuuzzz! 40 yılın başı bir araya gelmiş akrabaların tadını çıkarıyoruzzz!

bu da neşe yerine getiren şarkımız olsun!

14 yorum:

  1. Merhaba uzunkirpik93@gmail.com bana ulaşabilir misin? :)

    YanıtlaSil
  2. Aslında ben kendimi bildim bileli hep sıkıntıdayızdır. Ama gerçekten.
    Yine de gideriz tatile.
    Annem der ki:' Para hep yok zaten. Gitsen de yok gitmesen de. En iyisi gitmek.'
    Memur ailenin çocuğu olmak böyle bir şey sanırım.
    Alıştım bende.
    çok iyi anlıyorum seni. Biz ramazandan önce gittik tatile epey açık verdik bu ay da. Şimdi benim doğum günüm var yakın gelecekte annem bugün tutturdu hadi alışverişe diye bayramlık doğum günü hediyesi falan yok dedim istemiyorum.
    Epey savaştık.
    Dedim en sonunda okul açılmadan gitmeden ben alırız ihtiyaçlarımı.
    Ne çok konuştum ben. Sanırım benim de konuşmaya ihtiyacım varmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanır mısın aslında biz de hep sıkıntıdayız. Dükkanın her zaman borcu var ama bu zamanla hafifleşip ağırlaşıyor.
      annem de bana hep ''para olmadığında battı balık yan gider hesabına böyle tatillere gidilir, harcamalar yapılır'' der.
      emekli ailenin çocuğu sayılırım bende.. Dükkan olmasaydı.
      Bende istemiyorum dedim. Yinede gizli gizli etiketlere baktım :)
      bak ne iyi oldu konuştuğun. Çok seviniyorum böyle :)

      Sil
  3. Kıyamam sana.
    Sınav stresine daha şimdiden girme lütfen, önünde koskocaman bir yıl var.
    Derdine çare olur mu bilmem ama biz de tatile gidemedik bu sene, ve senin gibi maddi sebeplerden. Yalnız değilsin yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy nesrin böyle diyenleri alnının ortasından öpesim geliyor. Ben kendimi erken de olsa çok çalışamıyorum diye sıkıntıya sokarken daha erken diyip beni rahatlatıyorsunuz :)

      derdime çare olmaz oturup beraber ağlayabiliriz bence eheh

      Sil
  4. Ay kötü olma sen hiç...
    Sınav stresi şeysini bilirim, daha ben çıkamadım :/ Lütfen çok yıpratma kendini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cessie! :)
      sen daha iyi bilirsin halimden de anlıyorsun değil mi :)
      böyle insanları çevremde görmek, hissetmek bile rahatlatıyor beni :)

      Sil
  5. her şey üst üste gelmiş desene
    sınav stresin olmasaydı eminim ki bütün bunları içine atar şişer şişer daha beter olurdun sammıırrr :)

    ama en kısa zamanda her şey daha iyi olacak.. ne kadar güzel her şeye yine de iyi tarafından bakabilmen ne kadar incesin :)

    sınav stresini de biliriimm -.-
    yeni çıktım o stresten ve umarım kolayca atlatır senenin sonunda en güzel haberlerle gelirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vala her şey üst üste geldi mori'm

      içime atardım valla hepiciğini haklsın :)

      umarım yoluna girer her şey. İyi tarafından bakmaya çalışıyorum ne yapayım tüm bayramı hele hele son tatil günlerimi kendime niye üzüntü haline getiriyim ki

      ayy inşallah güzel haberlerle gelirim buralara! :)

      çok teşekkürler morim :)

      Sil
  6. "İki gün bana yeter. Üç değil iki. Cidden!" modundayım bende :D

    Hayat her zaman insanın istediği gibi gitmiyor ama sen yine de üzülme bence. Her şey iyi olacak buna inan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy değil mi ama! ben de zaten hep böyleyim üçüncü gün acaba denize gitmesek de biraz daha takılsak mı evde moduna giriyorum ehe

      böyle şeyler duydukça daha çok inanıyorum. Çok teşekkür ederim Erdi :)

      Sil
  7. Summer aynen biz de öyleyiz.İki üç günlüğüne bi yere gidecekmişiz.Bana da yeter iki gün.Benim de dersanem başlıyor ve hayatıma bir sene ara vereceğim.
    Bu yıl zor gececek bubelli ama umarım istedigimiz yerler olur ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle aynı dertleri paylaştığım birilerini görmek beni nasıl mutlu ediyor anlatamam Volante :) iki günlük bir hava değişimi bizim istediğimiz, bundan başka hiç bir şeyimiz olmayacak değil mi ama. Gelecek sene kazanıp, hayatımıza bir sene daha ara vermemek için tüm bunlar :) umarım herşey istediğimiz gibi olur, umarım! *.*

      Sil