26 Ağustos 2012 Pazar

bu da bitti işte..

huzurlarınızda kocaman çalışma masam! 
Merhabalaaaaar!
Artık satır başı yapabiliyorum gördüğünüz gibi. ehe neyse konumuza gelecek olursak ben çok mutluyum!

Dedim ya bugun dershane sınavım vardı ve bende gırdım geldım. Sınav bitiminde 3 koca poşet kitap verdiler tasıyamadım eve kadar hemen bizim dükkana koştum. Babamlar araba ile getirsin dedim ehe. Ayrıca bir de akşam 8 ile 10 arası da sonuçlar açıklanır dediler.

Salı gunu dershanem baslıyor artık sadece pazartesileri boşum. Sabah 9, akşam 6 dershanedeyim artık. Heeey! Ben size neden mutlu olduğumu söylemedim! dershande birinci sınıftayım!

Tam 4tane tm sınıfı var ve ben birdeyim. Saat 8den beri dershane sitesinde nöbet tutuyordum ve az önce öğrendim. Neyseki mutluluğum burada bitmiyor! Bizim eve çok yakın oturan, hem çok çalışkan hem de orta okulda 3 sene aynı sınıfta okuduğum bir kız arkadaşımla aynı sınıftayım. Ahh ne iyi kız! Dershanelere beraber gidip geleceğiz, o bana ders çalıştıracak hatta beni kötü arkadaş ortamlarından uzaklaştırıp amacımın ne olduğunu hatırlatıp beni teşvik edecek biri. Dört ayak üstüne düştüm vallahi! neyse bu da bitti hayırlısıyla ehe

Son olarak bugün babama söylediğim bir şey beni çok şaşırttı desem yeri..

Ben öyle düğünmüş, sünnetmiş gezmeyi pek sevmem. Annem ise bugün sırf bir sünnet düğünü için başka bir şehre gitti. Daha doğrusu gitmiş sabah 8de. Ben öğlene doğru kalktığımda yoktu. Babam ise annemin bu işlerini hiç sevmez tamamen masraf olarak görür. Sabah söylenirken birden şunlar çıktı ağzımdan
aman babaaa! Yeter ya gitmiş işte. Hem gezer de teyzemlerle.. Ayrıca sen düğünlere gitmesen , ben gitmesem ne olcak? Benim düğünüme gelmezler sonraa

İnanın bunları söyleyecek son insan bendim. Normalde babamla birlikte söylenir ne gerek var derdim...
Bana ne oldu bilmiyorum. Büyüdükçe gerçekten böyle şeyler için endişelenmeye mi başlayacağım!

* şarkı olarak da Beirut - Elephant Gun'ı dinleyebilirsiniz efenim ehe henüz telefonda link veremiyorum. olmayacak da gibi sanki

16 yorum:

  1. Tebrik ederim sınav için! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cessie! Çoook teşekkür ederim! :D :)

      Sil
  2. tebrikler summer!

    başarılar.

    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Luna'm çok teşekkür ederim! :)

      Sil
  3. İnşallah bütün sene böyle geçer.
    Umut dolu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım umutlar hep böyle canlı olur :) en çok istediğim şeylerden biri bu. Umudumu kaybetmemek :)

      Sil
  4. Ben demiştim demeyi hiç sevmem ama ben demiştim! ^_^
    Çok sevindim birinci sınıfta olmana canım.
    Her şey çok güzel olacak inan bana. İstediğin bölümü kazanacaksın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet vişne'm sen demiştin! İyi ki varsın canım dostum :) cok tesekkur ederım ^.^

      Sil
  5. Orda ki üçgenler kitabını nasıl unuturum ben !! Kaç yıl önce dershanede ki keltoş hocam yazmıştı o kitabı hehe çok nostaljik oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy oyle nostaljı anlar ben de yasarım. Bı kıtap, bı sarkı :D o kıtabı bıtırmek de benım ıcın cok unutulmazdı! Ehehe

      Sil
  6. 1. sınıfta olman çok güzell.Sakın düşme:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım lala! Insallah hep boyle gıder :)

      Sil
  7. Canım Summer'ım!

    ben senin 1. sınıfta olacağını biliyordum. süper bi haber bu! :)

    ne güzel telefonundan fotolar yüklüyorsun satır atlıyorsun.

    çok sevindim tüm gelişmelere.

    ne güzel kız arkadaşınla birlikte ders çalışıp kız gecesi yaparsınız :)

    vaaayy demek ki summer büyüyor da evlilik kelimeleri ağsından çıkıyor ehe :)

    muck!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miaaa! Mia'm çok tesekkur ederım :) şu kız gecemız gelıyor boyle durumlada aklıma :/ bır yapamadık yaa. evet evlılık lafı cıktı resmen ağzımdan. Ehehe :*

      Sil
  8. İnsan büyüdükçe aşırı değişiyor ya bir sene bile fark ediyor. Hayatım boyunca söylemem dediğim cümleleri kurarken buluyorum kendimi çoğu zaman.

    Babamın dediğine göre son iki ayda yaşıma ulaşmışım, önceden çok çocukmuşum. Böyle giderse yaşımdan olgun da olabilirmişim :D

    YanıtlaSil
  9. Aynı benim çalışma masam, cnbce takvimini görünce tamam dedim :D
    Tebrikler :)

    YanıtlaSil