10 Ağustos 2012 Cuma

bir dizi, bir kitap, bir şarkı, bir film

Dikkat! Spoiler olabilir. Olmayabilir de ben pek anlamıyorum o işlerden ehe

Fringe!  4. sezonu ile
Hemen onunla başlıyorum çünkü Fringe'in 4. sezonunu izlemek için okulun tatil olmasını bile beklemedim salak gibi sınavlarım bile bitmemiş iken izledim ve pişman değilim!
Hele 5. sezonda ne olacağını anlattıkları bölüm yok mu! Beni benden aldı... anlaşılan 5. sezonda ''figh for the future'' olayı işlenecek ve gelecek için savaşacaklar! Peter'ın kızı ile görüşmesi! aman Allahım ne güzel bölümdü! ama 4. sezona gelirsek başlarda Peter'ın hala kendi evreninde olmadığını düşündüğüm ilk bölümler ''hadi artık kendi evrenine gitsin de Olivia ile aşkları devam etsin. Tam kavuştular derken neden  Peter evrenden silindi ki!'' tadında devam etti sonra zaten doğru  evrende olduğunu öğrenince daha güzel akmaya başladı sezon... Ah aşk hikayeleri vazgeçilmezim.
Son olarak September'a nasıl bir sempati besliyorum anlatamam. 5. sezon bölümünden anladığım kadarıyla bu sefer gerçekten ölecek ama hiç istemem öyle bir şeyi inanın.



Tanrı Daima Tebdil-i kıyafet Gezer!
şöyle ki bu kitabı daha bitirmedim ama bana çok şey katıyor bu yüzden sindire sindire okumak istiyorum. Yarısında sayılırım ve heyecan verici bir roman değil sakin, olayı merak ettiren ve kendine rehber edineceğin davranışlar içeren bir kitap.
Bir kişisel gelişim kitabını roman tarzında düşünün.
Nasıl şeyler mi var? Şimdi bir kere benim gibi çekingen, silik insanlara yardım edebilir. Öyle diyeyim.
Kitabın kahramanı eyfel kulesinden atlayacak iken biri gelir ve hayatını düzeltebileceğini ama o ne söylerse harfi harfine yapması gerektiğini söyler. Ve kahraman da kabul eder. Adamın söylediklerini yaptıkça hayatında fark edilmeye başlar..
böyle işte. Çok merak ederek aldım ve hakkını veriyor ne diyeyim..






Şarkımız Güntaç Özdemir ve Benimle Yan
şöyle ki sanki Güntaç'ı bir yerlerden bir diziden filmden hatırlayacağım ama beceremiyorum. En son Okan Bayülgen de dinledim ve çok sevdim. Albümünü almayı planlayacak kadar hemde. Tarzı hoşuma gitti.
Benimle yan en meşhuru sanırım. Klibin 16. saniyesinde ortaya çıkmış La Sardine fotoğraf makinesi ise hayallerimi süslüyor. Güntaç Özdemir de Lomo hayranıymış. Bak daha çok sevdim şimdi onu ehe




Filmimiz ise Neşeli Ayaklar 2! 
Ben hayatımda böyle tatlı sesler, yüzler görmedim. O kadar şekerler ki size anlatamam...
e anlatamam işte! o yüzden filmi izlemeniz gerekiyor! eheh
inanın pişman olmazsınız ben il filmi izlememiştim o yüzden pişmanım. en yakın zamanda ilk filmi de izleyeceğim

16 yorum:

  1. FRINGEFRINGEFRINGEFRINGE..........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEŞİNCİSEZONUNASILBEKLEYECEĞİZ.COM ehe
      nasıl cevap versem bilemedim valla

      Sil
  2. Bak bende diziler hakkında yazcam yazcam yazamadım bir türlü. Fringe favorim dir. 5. sezenu sabırsızlıkla bekliyorum. Ama kötü haber şu ki 5. sezon; son sezon :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa yok ya son olmaması lazım. Son mu gerçekten :( inanmıyorum. ben daha var sanıyordum

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Ben de. Diziye başladım yazından sonra. AĞAĞAĞAĞAĞA.

      Sil
    2. şu kadarını söyleyeyim pişman olmazsın! :D

      Sil
    3. Dershanemin baslamasina iki gun kala basladigim icin olabilirim ama :(

      Sil
    4. ayyy o kötü olmuş o zaman :( ama ard arda izleme arada kafa dağıtmak için zile o zaman :/

      Sil
  4. fringe bende 4.sezonu dünbitirdim ve mükemmeldi özellikle 5.sezon harika görünüyor sabırsızlıkla bekliyorum.
    Peter!!bitane yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy kıskandım seni. Keşke tekrar tekrar aynı heyecanla izleyebilseydim! bitirdiğim için pişmanım desem yeri valla

      Peter kesinlikle birtane!! ehe

      Sil
  5. neşeli ayaklaaaar! :)

    ne tatlılar ay.

    ben de sana bi film önericektim izlerken tam summer'lık dedim ama sonu berbattı o yüzden hüzünlendim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ne o mia! söyle sen yine de severim belki ehehe :)

      neşeli ayaklar ne tatlılar dimiiiii :)

      Sil
  6. ya allam :(

    ben bütün bu yazıları ne ara kaçırmışım ya :(

    çıkmıyor mu ki blogunun ismi yan tarafta deli oldum :(

    neşeli ayaklar ehehe :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy bilmem ki belki blog güncellemeleri çıkmıyordur. Yeniden takip etmeye başla istersen belki düzelir mori'm ehe

      neşeli ayaklaaaaar! mia sen ben ohoo :)

      Sil