18 Temmuz 2012 Çarşamba

tanışmadığım sevgilime not



Merhaba sevgilim..
Kimsin nesin necisin bilmiyorum ama bir şeyler söylemem lazım. Senin için değil kendim için. Kendimi açıklığa kavuşturmak için.. Neyse otur sen bir çay koy ve oku...

Sen, senden önce ne olduğunu bilmek ister misin? Ben seninkini bilmek isterdim çünkü.. ama üzecekse söyleme.. adı üstünde benden önceydi. Bana gelince sadece mavigözlü biri vardı. Birkaç gece buluşması, bir konser, bir kaç filmden başka bir şey paylaşamadık. Zaman yetmedi.
ikinciye geçeceğimi sandın değil mi? Hayır ikinci olmadı. Evet geçmişimdeki rakibin güçlü her ne kadar paylaşamadık desem de ilk aşkımdı. Neyse işte. Öyle..

Şimdi bir kaç konuda anlaşmamız gerekiyor. Öncelikle bana yalan söylemeyeceğine söz ver. Sonra beni gününün her saniyesini elinde telefonla sevgilisine yetiştiren manyaklardan yapma.. Hayatı minik bir ekran yüzünden kaçırmama izin verme olur mu?

Fotoğraf çek. Yani fotoğraflarımızı.. her özel günden ufak hatıralar oluşturalım. Bir fotoğraf çekelim, kahvenin yanında gelen peçeteye garsondan kalem isteyerek sadece ikimiz için anlamlı birkaç kelime karalayalım, yemeğin fişinden gemi yapalım.. bilmiyorum işte. Eğer ki olur da bir gün yürümezse diye bana seni hatırlatacak şeyler ver. Böylece onlara bakarak yastığımda boğulacak gibi ağlayabileyim..

Kucağına al beni. bunu çok severim. Benden daha kısa olamayacağın için sorun olmaz hem boy hem kilo.. Kilo takan biri değilim, zaten kilolu da değilim ve boyumla barışığım gibi görünsem de değilim. Sadece 5 santim daha uzun olmak için neler yapabilirdim bilemezsin. bu yüzden boyumla dalga geçme.. Bana her zaman minyon tipli kızların sevimliliğinden bahset..

Bana özel lakaplar üret. İster sevgi sözcüğü olsun ister komik.. Ama sende herkesden farklı bir adım olsun ve bu aşkım sevgilim güzelim olmasın. Ve lütfen çok sık aşkım kelimesini kullanma. Sevgilim kelimesi ise tam tersi..

ayrılık vakti öpücüklerimiz hep uzun olsun. Başta uzun sonra süresi giderek kısalanlardan olsun. Ayrılmak istemediğimizi hatırlat bana..

aaa bak unutuyordum neredeyse. Bana bir kaç tişörtünü ver. Pijama yapayım onları. Evde onlarla dolaşayım.. Mümkünse kokun sinecek kadar uzun zamandır kullandığın bir şey olsun. Lütfen. Hatta al bu maddeyi en başa taşı.

bizim bir şarkımız olmasın. Eğer ki konserlere gideceksen mutlaka 3den fazla gidelim! Hatırlayamayacağım kadar fazla olsun. Şarkılar insanı mahvediyor doğru ama bir şarkıcı ise bizim için özel olan, zamanla onun tüm şarkılarından nefret etmek istemiyorum. Eğer ki gidersen müziğimi de parçalamış olma istiyorum. Çok mu şey istiyorum?

arada ben uyuduktan sonra özel mesajlar at bana. Su içmek için gecenin bir yarısı kalktığımda saate bakayım derken o mesajı göreyim. Ve şapşal bir gülümseme yerleşsin uykulu gözlerime.. hadi şimdi bunu al ve ikinci sıraya çıkar. hadi kuzum..

Devam edeyim mi yoksa daha senle tanışmamışken bunları yazan kızdan, daha da ileri gitmiş ve hiç tanışmadığı birine günün birinde ayrılırsak diye ültimatom vermiş bu kızdan korktun mu?

Korkma.. Ben sadece... Ben... Ben o kadar uzun zamandır yalnızım ki sadece seni yanımda hissetmek istedim. Bu yazıyı yazdığım 24 dakikadır da benden daha mutlusu yok.. Sadece bunları düşünerek bile..

Korkma.. daha sonra devam ederim. Şimdi yatmaya gidiyorum.. Günün birinde bunların gerçekleşeceği hakkında umutlarım hala yarım saatliğine daha tazeyken uykuya dalmayı deneyeceğim..
İyi geceler hiç tanışmadığım sevgilim.
İyi geceler..

21 yorum:

  1. cok icten olmus, cok sen. cokca, o olabilecek birine gitmis.

    umarim, hissettigin gibi olur, istedigin ve dusledigin...

    sevgi ile,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım umarım Luna..
      Umarım sadece düş olmaktan çıkar.

      Çok çok teşekkür ederim dileklerin, yorumun, varlığın için..

      Sil
  2. Samimi,naif,her satırı özlem kokan ve insanın yüzünde samimi bir tebessüm bırakan duyguların dışa vurumu!..
    Kim istemez yahu...Yeterki sevsin insanlar birbirlerini.Yani ben bulursam böyle bir şirine,neler neler yaparım.Dediğin gibi;hayali bile ruhunu gülümsetiyor insanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel sözler bunlar.. çok teşekkür ederim..

      kim istemez değil mi? ehe ruhunu gülümsetiyor insanın :)

      Sil
  3. çok tuhaf ama.. dürüstçe söylüyorum ki gözlerim doldu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tuhaf belki ama bu söylediğin benim için çok önemli çok çok hem de.. Birinin içine bu şekilde dokunmak..

      çok çok teşekkür ederim bunun için :)

      Sil
  4. İstemeyen çok özel durumlar içinde olmalı!..Ruhumuz hep gülümsesin diyorum o zaman... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ruhumuz hep gülümsesin o zaman.. :)

      Sil
  5. Ne kadar samimi bir yazı olmuş bu... Umarım tanışmadığın sevgilin okur bunu bir an önce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy umarım okur ve beni bulur ehe :)

      Sil
  6. Çok güzel olmuş. Çok içten olmuş. Duygulandım yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim. Birilerini böyle duygulandıracağını hiç beklemiyordum çok çok teşekkür ettim :)

      Sil
  7. Merhaba,
    Henüz tanışmadığın biri için bile bu kadar içten ve haketmesi gerekene söylenecek şeyler yazabiliyorsan, kimbilir o karşına çıktığında neler neler dökülür, dilinden, kaleminden.
    Sen kalbinin kapılarını böylesine açmışken bir kelebek gelip mutlaka konacaktır :)
    Hoş kal, Düşlem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Düşlem,
      ne güzel sözler bunlar böyle. Çok çok teşekkür ederim.
      Karşıma çıkınca yazılacak şeyleri bende merak ediyorum :)
      o kelebeği bekliyorum işte böyle :)

      Sil
  8. Nereye başvuruyoruz ? Şaka bi yana çok sıcak bir yazı olmuş, hoş yani, etkileyici falan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. laislabonitaa.blogspot.com ehehe
      şaka bir yana çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. bütün yazıyı beğendim ama beni vuran sanırım şu cümleler oldu ;


    beni gününün her saniyesini elinde telefonla sevgilisine yetiştiren manyaklardan yapma.. Hayatı minik bir ekran yüzünden kaçırmama izin verme olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)

      hayatı hep o ekranlar yüzünden kaçırmıyor muyuz zaten.. tv, bilgisayar, telefonla her an mesela..

      Sil
  10. çok güzel bir yazı olmuş gerçekten.tekrar tekrar okudum

    YanıtlaSil
  11. Çok istediklerimi yazmışsın :) Hep böyle şeyler olsun isterim.. Ama aynı kaderi paylaşıyoruz: yani yalnızız..:)

    YanıtlaSil