16 Temmuz 2012 Pazartesi

şu sıra *4

Tek maddelik şu sıra yazıma hoşgeldiniz!

adet oldu şarkı başta veriliyor bu yazıda,
buyrun efenim

İşte şu sıra tek yaptığım şey yanda gördüğünüz resimden ibaret!
Evet aynen öyle. YGS çalışıyor, Çok özenerek aldığım Sherlock Holmes kitaplarımı okuyor ve piyano kursuna gidiyorum.
Benim bir şikayetim yok açıkçası. Sadece canım çok yazı yazmak istedi. Bende bir Şu Sıra patlattım gitti.
Öyle işte..

*hani ygs çalışıyor yazdım ya oraya, o çalışmaya çalışıyor olacaktı. Dershane de başladı sayılır. Evde çalışamıyorum bari sabahları dershaneye gideyim, akşama kadar çalışayım diyorum. Derslerimiz başlamadı sadece öğretmenlerimiz ramazan boyunca haftaları bölüşmüşler gelip soracağı şeyler olan varsa öğretmenlere göre gelecek demişler. Bende gider kütüphaneye kapanır çalışırım diyorum. Bir de sıcaklar olmasa off off


6 yorum:

  1. ben de bu yolu atlattım şuan için, sanada bol şanss:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lala hoşgeldin ve çok teşekkür ederim :) umarım bende bir an önce atlatırım :)

      Sil
  2. YGS?
    Kaç yaşındasın ki sen yahu? YGS olayını geçtiğini düşünmüştüm hep...
    Kolay gelsin ne diyeyim. Y'sini dahi duymaya tahammül edemiyorum şu sıralar. Ama geometri candır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cessie, senin benden büyük olduğunu biliyordum ben. ama bende senin yaşını bilmiyorum ehe 17 yaşındayım ben. geometride üçgenler can ama başkası evlat olsa sevilmez :/

      Sil
  3. Ben 18 yaşındayım.
    Geometri komple candır. Gökan benim fizik sorularımı çözüyordu internetten, becerebilirsem ben de senin geometri sorularını çözebilirim belki. Bi' de biyolojiden anlarım biraz ehe :D Analitik bilmem ama...

    YanıtlaSil
  4. Şöyle bir şey var ki ben eşit ağırlık okuyorum ama geometri sorularımı çözme kısmına asla hayır demem. ehehe

    bu kesinlikle hafızamın bir yerinde kalsın! :D

    analitik de benim tek becerebildiğim şey o zaman sorun yok galiba :D :)

    YanıtlaSil