7 Temmuz 2012 Cumartesi

mim vol. 2


çok şeker bir mim bu. Anlamlı ayrıcada... Olabilecek iki güzel insandan geldi mim,
Spot Işığını Arayan Kız  ve  Memento mori..
Hemen başlıyorum. Ne de olsa mim kısa ve özlük hakkında ehe

Memento Mori benim için tek kelime ile derin demek.. Hemen açıklayayım. Bunu ona da söylemiştim daha önce onun bloguna bazen yeni yazısı olmasa bile giriyorum. Neden mi? Sanki blogu sevdiğim her şeyin bir kolajı gibi.. Ya da olmak istediğim bir kişiliğin.. Zevkine, sözlerine, blogunda ki favorilerine bende hayranım. Daha nasıl anlatılır bilmiyorum ama öyle işte.. Ve onunla ilgili her şey daha bir derin, onunla ilgili her şey daha bir anlamlı geliyor.. Bloguna girdiğimde olmayan ceketimi ilikleyesim geliyor sanki ehehe Ne bileyim işte sevdiğim insanları anlatırken zorlanırım bu kelimeyi bulduğuma bile şükrediyorum.
Teşekkürler bu arada mim için! :)

Spot Işığını Arayan Kız için ise ikiz derdim sanırım. Hatta diyorum! açıklamam gerekirse anlattıkları çok tanıdık geliyor. Kelimelerde kendimden parçalar görüyorum. Ve blogu o kadar tatlı ki! ehehe blogu şeker olsa en sevdiğim tatlı olurdu herhalde

ilk defa birilerini mimlemek heyecan veriyor!
Mia,  Vişne Çürüğü,  Elif,  Spot ışığını arayan kız , Memento mori,  Erdi karadeniz
*mimi yayın olarak yapanlar olduğunu biliyorum o yüzden sadece yorum olarak yazsanız daha kolay olur hatta çok hoş olur bence ehe

10 yorum:

  1. hımm benim için summer..
    'yaz esintisi' tıpkı adı gibi^^
    hani yaz akşamları bahçede balkonda oturursun ya elinde bi fincan çayla.. sonra bir ürperme gelir.. altında şortun olmasına rağmen üzerine inceden bi hırka atıverirsin seni ısıtsın diye.. işte ben hep yaz'ı böyle hatırlarım.. tatlı bi yaz esintisiyle..

    beni unutmadığın için teşekkürler^^
    bu da benden sana gelsin sevdiğini biliyorum:))
    http://fizy.com/#s/154jbw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aiyy! ne tatlısın öyle ^.^
      bayılırım o tatlı yaz esintilerine.. onun karşılığında sadece bir kelime olsaydı belkide onu alırdım adım için :)

      Rica ederim! Ayrıca şarkıyı sevdiğimi bilemedin, ben bu şarkıya bayılırım! ehehe

      Sil
  2. Summer sen benim için kesinlikle tek kelimeyle "Duru"sun.

    Bir insan bu kadar doğal bu kadar güzel bu kadar içten olamaz. çok doğalsı, su gibisin, durusun. kötülüklerden uzak, kırılgan ve en küçük şeyde mutlu olan benim canım Summer'ım!

    seni çok seviyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miaaaa'm! Ben de seni çok seviyorum!

      böyle kelimeler senden gelince daha bir hoş oldu. Çok hoş oldu.. Ne desem bilemedim :)
      çok derin ve çok güzel. Ve evet benim bir yanım bu

      sen iyi ki varsın! çok teşekkür ederim! <3

      Sil
  3. blogumu ziyaret ediyor olduğunu bilmek güzel. benim için de önemli olan bu sanırım. insanların blogumu kendilerininmiş gibi hissetmesi.. yabancılık çekmemeleri..
    teşekkür ederim Summer bu çok güzel bir niteleme.. ve ben de seni niteledim kendi blogumda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekler bunlar :) Hemen bakıyorum çok teşekkür ederim! söylediklerimin hoşuna gitmesi çok hoş.

      çok teşekkür ederim hemen bakıyorum :)

      Sil
  4. Ene Summer mimlemiş beni ^_^
    Sen benim için tek kelimeyle masumsun. Tanıştığımız ilk günden bu yana olan dostluğumuzu çok seviyorum. İnsan senin yanındayken kendini çok mutlu hissediyor biliyor musun. Keşke hep yanımda olsan. İyi ki varsın melek kalpli dostum. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Vişne'm mimledim! Önce Mia sonra sen masumluk, duruluk... ne desem bilemedim :)
      çok teşekkür ederim :)

      keşke hep yanyana olsak keşke hep sana enerji, mutluluk verebilsem. Elimde olsa çok isterdim :)

      İyi ki varsın Vişne Çürüğü'm ^.^

      Sil
  5. İşte bu bende sana "ruh ikizim" diyecektim. Önce davranmışsın :D Çok teşekkür ederim. :) Seni çok seviyorum :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyyy! kalp kalbe karşıymış! ne sevindim! bende seni seviyorum <3 çok teşekkür ederim! eheh

      Sil