5 Temmuz 2012 Perşembe

Bu haftanın önemi hatırlanabilecek bir yerlere kaydedilsin amaçlı yazı


Merhabalar! 

Mutlu gibiyim. Sadece az önce çok güze bir sofradan kalktım da onun mutluluğu geçmedi sanırım. Ya da değilim. Aslında mutlu olmak istiyorum ama içimde bir yerlerde yapamadığım bir şeyler varmış, birileri beni engelliyormuş gibi hissediyorum. Ya da ben kendimi engelliyorum. Evet evet ben kendimi engelliyorum. Rahatıma fazla düşkün biriyim tam olarak öyle denmese de ımm... hani kova burçları evcimen olur ya. Bende öyleyim. Evim güzel evim misali..  Bu sıcaklarda evimde buzlu çayım ve atıştırmalıklarımla dizilerimi izlemek varken hiçkimseyi arayıp sormadım. Gerçi biraz meşgüldüm de hiçbir yaz olmadığı kadar gidip gelme yaptım akrabalarımla... O çıktı, bu vardı, keyfimi bozmadım derken ramazam geliyor. Ve ben ev kuşu Summer olarak bunu değiştirmeye karar verdim, yani evde daha fazla oturmamak adına ve bilin bakalım neler yaptım!
İşte asıl konuya gelebildim ehe


Şimdiii ilk olarak piyano kursuna yazıldım! Evet. Uzun zamandır hayallerimi süsleyen şey gerçek oldu. Piyanom daha yok ve daha sadece bu hafta başladım ve topu topu iki saat dersim oldu ve sadece pıratikten ileri geçemedik ama piyanonun başında hissettiğim şeyler güzeldi. Kuzenimin eski bir orgu varmış bana kargolamasını rica ettim ve bir iki güne oda gelir ve gerçekten çalışmaya başlayabilirim. Ödev olarak verilen parmak egzersizini masanın üstünde yapmaktan yoruldum artık.


İkinci olarak ders çalışmaya başladım! En sonunda geçen gün evde gerçekten yapacak bir şey bulamadığım da kafama dank etti! dedim ''summer sen galiba tatilini yaptın buraya kadarmış boş boş evde dolanmak. Oraya buraya gidip gelmek. Resmen bir YGS öğrencisi olmaya hazırla kendini!''  ve gerçekten başladım. Bu kadar zaman başlamama sebebim dershane öğretmenimin kendine dinlenmek için de zaman ver. Kendin belirle bunu. Kafanı iyice boşalt. Okul yüzünden yapamadıklarını yap, görüşemediğin arkadaşlarınla görüş, kaçırdığın filmleri izle ondan sonra başla demişti. Okulun bitimi ile aralıksız derse başlama demişti. Hayır bahane üretmiyordum öğretmenimin tavsiyesini uyguluyordum! ehehe


Ve bir kaç arkadaşla iletişime geçtim. Buluşmak istedim. Biri biraz zorla oldu. Ona borcum sözüm varmış gibi hissediyordum ama diğeriyle buluşmak için sabırsızlanıyorum. Onunla dertleşmeyi özlemişim. Ayy aklıma geldi de onunla ne kadar eğlendiğimiz. Yerim. ehe neyse işte böyle. 


bu arada Memento Mori beni mimlemiş. Evet mim kolay gibi görünen ama hileli mimlerden. Düşünmek lazım gerçi ben ne yazacağımı aklımda sadeleştirdim ama yinede biraz vakit. Yapacağım mimi çok mutlu oldum inan.


Doğum günüme 7 ay var biliyorum ama eğer ki bana Bu kitabı almak isterseniz hayır demem. Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer. Sadece aşık oldum sanırım kitaba daha okumadan ve okuyacağım zamanı bekliyorum.


Ve son bir hatırlatma duyduğumda inanamadım! D&R'da Can Yayınları'na ait 380 cıvari kitap 5 lira olarak etiketlenmiş. Yaz kampanyası var sanırım ve kampanyanın sözü ''yeni bir kitaplığa ihtiyacınız olabilir!'' Kesinlikle öyle! yarın D&R'a gidip talan etmek istiyorum orayı! Aklımda olan kitaplar umarım indirim kapsamındadır!

Buyrun şarkımız. Bu kadına hayranım iyi ki yarışmayı o kazandı!
Kendinize iyi bakın, hoşçakalın.

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. heeey çok teşekkür ederim hemen bakacağım! :)

      Sil
  2. YGS demek, eski dostun adını duymayali aylar geçse de-gözyaşı efekti- insan bir garip hissediyor umarım tekrar başıma gelmez sen de istediğin şekilde atlatirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atlattın demek sen çok şanslısın ehe

      umarım istediğim şekilde biter çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. neeeee!!

    piyano muu??!!!

    summer inan yazının ordan sonrasını unuttum orda takıldım çünkü ÇOOK GÜZEL Bİ ŞEY YAPMIŞSIIN ÇOOOKK!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miaaaaaaaaa

      gerçekten miiiii?

      Ayy inşallah becerebilirim *.* bence de çok güzel bir şey çok istiyorum eheh

      Sil