23 Temmuz 2012 Pazartesi

140 karakter tadında zırvalar

Size şu an kenarda köşede virgin fm'de çalan şarkıyı hediye ediyorum klip de pek hoş ehe



Ersin Karabulut'un Amatör çizmesini sevmiyorum değil çok seviyorum ama Sandık içi çizmesini özlemedim değil.


Karikatür dergisi macerama GIRGIR okuyarak, Deniz Kestane'ye hayran olarak başlamış biri olarak şu sıra gırgır alamamak bana onlara ihanet etmişim gibi hissettiriyor. Bir hafta uykusuz, bir hafta onu  alayımda olmuyor ki. Köşeleri takip edemiyorum aynı anda iki dergide fazla geliyor.


Fazıl Say videoları ile saatler geçirdiğim doğrudur. Bir ara piyanoyu bırakmayı düşündüm ama onun 4 yaşında başladığını öğrendim, vazgeçtim.


İki aydır Sinema dergilerini alıp bir köşeye atıyorum. Bir kolleksiyonum olması heyecanı okuma heyecanına yenik düştü. Üzülüyorum.. En kısa zamanda onları okumak istiyorum.


Sherlock Holmes-Akıl Oyunları Gölgesinde tüm hikayelerin toplamı ve çok güzel!


Uluslar Arası İlişkiler okumayı bir süredir aklıma yatırmıştım ama sonra editör olmanın ilginçliği geldi. Yine sinema, tv, derg, gazetecilik gibi hayallerimin işlerine dönebilirim. Allahım ben ne yapacağım!


Keşke 30 Olsam filmini üçüncü kez televizyonda denk gelerek izledim ve ben gerçekten Mark Ruffalo'ya aşığım arkadaş!


bazen, hayatımdaki bazı insanlarla bir gün oturup karşılıklı kahve içme hayali beni hayata bağlıyor


telefonumu sırf mesajlar yüzünden değiştirmeye korkuyorum. 2010 yılından mesaj kalır mı yahu


kenarda bekleyen film dvd'si kadar beni rahatsız eden bir şey daha yok. Ne yaparsam yapayım aklım hep onda.


keşke filmlerde olduğu gibi, depresyon ayrılık anlarımda izlediğim bir film olması gibi bir geleneği yaşayabilseydim.çok özendim bak.


ilişki başındaki utanıp sıkılma olayları favorim. Baksam mı, konuşsam mı, gitsem mi, görsem mi mi mi mi..

postcrossing için 4 farklı kırtasiye gezdim ama elde edilen kartpostal sayısı 6.. ve her seferinde tozlu raflardan kalkıyor ne kötü aslında..


açık havada oturuyorsan hele bir de ufak ufak esiyorsa 567847 bardak çay içebilme kapasitemi kontrol altında tutmam lazım..


Bana ilk karışık cd yapan erkekle evleneceğim. Filmlerde 8 yaşındaki velet yapıyor sizin eksiğiniz ne arkadaşım!

9 yorum:

  1. Kartpostala takıldım bunca şeyin arasında, neden tükendiler?! Tam da koleksiyon yapma planları kafamda dönüp dururken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum ki.. işe yarar olanları çok azdı. Gerçi benim de bu yurtdışı kartpostalları olmasa ben de arayıp sormazdım..
      ama kolleksiyon fikrini çok sevdim bana yeni heyecanlar aşıladın resmen teşekkürlerr :)

      Sil
    2. Bende muzdaribim bundan. Neden kartpostal bulamıyoruz :s

      Sil
  2. ben de mesajlara takıldım:) aynı durumdaydım ama ne yazık ki telefonun aniden bozulması her şeyi mahvedebiliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah o mesajlar! :) ama bende telefonumu bozdum telefon değiştirirken o mesajları taşıyabilir miyim, neler yapılabilir merak konusu :(

      Sil
  3. allahım buralar nası yazıyla dolmuş hpini kaçırmışım! bi günümü senin bloguna ayırıp tek tek yorumlicam söz! ama yoğunluktan bakalamadım bile :(

    kız gecemizi yapamadık bile düşün summer ühü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah miaaa bende arayıp sormayınca ufaktan meraklanmış, ufaktan kırılıyordum ki geldin! :)

      hiç önemli değil blog yazılar falan.
      ah şu kız gecemiz! bir yapabilsek :(

      Sil
  4. ha haaa ne güzeeeel.
    :)

    ama bak yenilerden 64 ve Bayan yanı var onlar da iyi.
    uykusuz penguen lmanyak.
    tümü iyi ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep yapma allah aşkına ben ikisi ile zor başa çıkıyorum :)

      Sil