30 Haziran 2012 Cumartesi

zamanın bolluğu yüzünden hiçbir şey yapamıyorum

Garip bir başlık evet. Yazı bittiğinde anlam bulacak bitiremezsenizde anlarım zira biraz fazla kopuk kopuk. Yine de durum bu evet..

düşünmeden yazmaya başlamak.. uzun zamandır yapmadığım bir şeydi.. ne olacak nasıl olacak bilmiyorum.. aklımda hiçbir şey yok sadece içimde bir yerlerde bir şeyler yazma isteği var. bunun nedeni uzun zamandır bir arkadaşı karşıma almamış olmam sanırım. Bazı şeylerin gökten zembille inmeyeceğini anlamam lazım.

Hiç kimse kapımın önüne gelp beni zorla ''beraber bir şeyler yapalım!'' diye dışarı çıkarmayacak

Hiç kimse neler yapıyorsun bakalı diye mesaj atmayacak durduk yere. Yapsalar bile mutlaka bir şey isteyecekler..

Hiç kimse yanılıyor olmasına rağmen inadı yüzünden geri adım atıp karşıma çıkıp özür dilemeyecek. Bende haklı olmama rağmen şimdiye kadar attığım geri adımları düşünüp o zaman yaptıysan şimdi de yap diyeceğim. Uzun zaman bunu yapmadığım  için garip olacak ama olsun.. Arkadaşlıklar güllük gülüstanlık gitmiyor her zaman. Kaybetmek istemiyorsan bazı şeyleri yutacaksın. Önemli olan bu kelimeleri yutmanın arkadaşlığımıza değip değmeyeceği.. bunu da çözdüm mü değmeyin keyfime..

Arayıp birlikte olmak istediğim o kadar çok kişi var ki, yapmak istediğim  o kadar çok şey var ki, okumak istediğim o kadar kitap izlemek istediğim o kadar film var ki...
Ne durduruyor seni derseniz zamanın bolluğu durduruyor. Evet aynen öyle.. o kadar çok bol zamanım var ki nasıl olsa yaparım, amaaan şimdi gerek yok diyerek sürekli ertelemek beni durduruyor. Amann tatilim neyle dolacak bırak sonra yaparsın diye diye 3ayın bir ayı bitiyor hatta bitti!

Birini arayıp hadi kahvaltıya gidelim mi diyeceğim, uyanamıyorum, uyansam sıcaktan yakınarak erteliyorum... Kitap mı okumam lazım, dur önce bir televizyona bakınayım nasıl olsa zaman bol diyorum... Çok şey yazıyorum ama defterden buraya geçirmek zor geliyor.. Burada da büyüsünü kaybeder diye korkmuyorum değil açıkçası.. O defterde kaldığı sürece benim için çok güzel özel olacaklar ama taşındığı zaman hiçbir özelliği kalmayacak diye korkuyorum..
sanırım buradan çıkarmama gereken ders,

''ne yapacaksan hemen şimdi yap. Zamanın bol falan değil. O işleri yapmaya başladığında aslında ne kadar kısıtlı zamanın olduğunu anlayacaksın...''



Kendinize iyi bakın, görüşürüz.

12 yorum:

  1. spontane yazılar hep daha güzeller gibi :)

    boş zamanında mektup okucaksın yakında canım la isla bonita!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amanın! gerçekten mi! Merakla bekliyorum Miaaaa! :)
      la isla bonita!

      Sil
  2. Gectigimiz yazlarda ayni seyi yasamistim ben de. Gercekten insan cok bos zamani oldugunu bildigi surece erteliyor cogu seyi.
    Koyu renk yazdigin hedefinin pesinden gitmelisin her sey daha olacaktir. Ben oyle yapiyorum en azindan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim planımda o zaten ve umarım başarabilirim :)
      çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bence birden oluşturulan yazılar her zaman daha iyidir. Benim hep öyle oluyor. Planlamadan olunca her şeyi yazabiliyorsun. Daha çok seni anlatıyor. Yazında kendimi gördüm desem yalan olmaz. Aynı senin gibiyim. Her cümlene katılıyorum. Bundan sonra sıkı bir takipçi daha edindin. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burada yazında kendimi gördüm yorumundan daha güzel bir şey düşünemiyorum :)

      demek ki anlık yazılarla daha çok kendim olursam böyle güzel şeyler duyabilirim. Çok teşekkür ederim hepsi için :)

      Sil
  4. bu boş vakitlerde hiç bir şey yapamama durumum tüm insanlığın ortak sorunu sanırım :)

    bi de şu arkadaşlık konusunda yazmışsın ya; aynen öyle malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüm insanlığın sorunuysa bir şeyler yapılmalı artık bu konuda efendim! eheh

      arkadaşlık konusunda haklı olmak ne kötü ama

      Sil
  5. bence geri adım atma derim
    boşver her şey bitsin.. son olsun ama geri adım atma.
    sonra kullanılan hep sen oluyorsun.
    ve anı yaşa dediğin gibi.
    aklına ne geliyorsa yap onu Summer.. bir kere yaşama şansımız var daha fazla değil
    ve keşkeler için zaman yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne güzel söylemişsin öyle. Tamam yapmayı deneyeceğim. Çünkü benimde gerçekten istediğim o insanlara kendimi kullandırtmak istemem. Çok teşekkür ederim yorumun için :)
      Anı yaşa keşkeler için zaman yok, adeta bir hayat stili gibi oldu. Ve en güzle değil mi :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. aa hemen bakıyorummm :) çok teşekkürler ^.^

      Sil