28 Haziran 2012 Perşembe

şu sıra *3

kısa kısa maddeler halinde olması gerekirken upuzun ve birbirinden kopuk yazılar silsilesine hoşgeldiniz. Adet olduğu üzere şarkımızı başta veriyorum:
We Are Young - fun
ve başlıyorum efenim.

  • bir akşam kalmalı bir ankara gezisi yaptım ve geri döndüm. Amaç askerden dönen kuzenimi görmek ziyaret etmekti. Güzeldi yorucuydu ama asıl olay ise kardeşimi Ankara'da bıraktık da geldik. Orada teyzem ve kuzenimle kaldı. Tatil yapmak istiyordu bana da o imkanı verdi! ehe ev bir hafta benim! (kötülük dolu bir kahkaha)

  • Bu sene sözde sınava hazırlanacağım ama geçen sene olmadığı kadar dolu geçmeye başladı tatilim! Hayır anlamıyorum bunca aktivite, gezme neden geçen sene yoktu. Geçen sene koca bir yaz dizilerle filmlerle boş boş geçmişti bu sene ise televizyon açmaya vaktim olmuyor. Sürekli bir yerlere gidiliyor, sürekli birleri gidip geliyor anlamıyorum ki... Murphy kanunu mu nedir illet bir şey var ya, hıh işte o devreye girdi anlaşılan!

  • daha ders çalışmaya başlayamadım..

  • Günlük yemek öğünüm ikiye düştü. Zaten saat 10dan önce uyanamıyorum, 12-1 arası  kendime güzle bir tepsi yapıyorum, televizyonda güzel bir çizgi film bularak kahvaltımı yapıyorum. Ki bu genellikle TNT'de Ben10 oluyor. Zaten evde kimse yok, mutfakta tek başıma kahvaltı yapmamın anlamı olmaz değil mi ama ehehe
    evet tepside yapıyorum kahvaltıyı ama tepsilerimi bir görseniz! bir ben yokum içinde. ahh ahh şu an daha kahvaltı etmemiş olmam ağzımın sularını akıtıyor düşündükçe..

  • Dün akşam bir rüya gördüm ki! Ayrıntıları anlatamam ama uyanınca çok mutlu oldum! Uzun zmaandır yüz yüze görmediğim birini yanıbaşımda bana sarılmış halde görmek beni afallatı. Ama çok iyiydi yaa.. Saat çalar ile uyanmayınca rüyalarımı hatırlıyorum ve yazın tek güzelliği bu. Uyanınca rüyalarımı hatırlamak.

  • Bildiğiniz gibi, yada bilmediğiniz gibi Postcrossing diye bir site var ve  ben bu siteye üye oldum. Taaa önceden Deep bana önermişti bunu. Bende o zamanlar okul falan derken ilgilenememiştim ama geçenlerde 5 adres birden aldım ve gönderdim. Hollanda'ya bir haftada gitmiş bile! Nasıl sevindim nasıl sevindim anlatamam! şimdi bir tane gönderdiğime göre bana da gelecek ayy çok heyecanlı!

    bunu daha ayrıntılı anlatan bir yazı yazarım daha sonra ama bilmeyenler için burası dünyanın her yerinden üye insanlarla kartpostal alışverişi yapılan bir site. İlk başta sadece 5 tane adres alabiliyorsunuz, zamanla adres alma kapasiteniz yükseliyor diye duymuştum. 
bunlar benim şu an yolda olan kartpostallarım.

Bu da Hollandaya gönderdiğim kartpostal.
Çoktan siteye tarayıp aklemiş ve teşekkür yazısı yazmış bile! 

  • şu sıra yazacağım hiç mektup yok. Tüm mektuplarım çoktan gönderildi. Kimisinden ulaştı diye cevap geldi kimisinden gelmedi. buna Mia'm ve Vişnem de dahil. Cevaplarını bekliyorum onların! Ah bu heyecanları hiçbir şeye değişmem! eheh

Ben yazının sonlarına doğru bir haber aldım.Bir saatlik mesafede oturan teyzemlere gidiyormuşuz ve bu akşam orada kalabilirmişiz annemle! gidip hazırlanmam lazımmmm! Hatta duşa girmem lazım! hatta kahvaltı bile etmedim ben daha ve annem 1 saate çıkarız diyor! Aman allahım!
E siz niye hala beni oyalıyorsunuz! ehehe
Kendinize iyi bakın, görüşürüz! 


5 yorum:

  1. Şu postcrossing güzel bir şeye benziyor (ne yazık ki yeni duydum)

    Bence bu konuda bi yazı yazıp aydınlatmalısın :D

    --

    İnsan evde tek başına kahvaltı yapacakken, daha bir özenle hazırlıyor o tepsiyi :D

    --

    bu da hayatın bizim dalga geçmesinin bir başka türü işte: ne zaman bir sınav varsa, bir derse çalışılması gerekiyorsa, hayatın acayip sosyal oluyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erdi,
      postcrossing hakkında yazı! kesinlikle yapılacaklar listemde hem de öncelikli olarak :D

      evet ya bunu da söyleyecektim evde tekken hazırladığım yemeklerin yerini hiçbir şey tutmuyor :D

      ve evet şu sıra sosyalleşen hayatımdan nefret ediyorum. Bula bula bu yazım bulmuş :D

      çok teşekkür ederim yorum için hoşgeldin :)

      Sil
  2. İstersen ben gönderirim sana kartpostal :D
    Dünyanın bir ucunda değilim ama olsun. Şehirler arası kartpostal arkadaşlığı olur bizimki de *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa gerçekten mi!! :D aa dur bi dakka ayyy
      ayy ne güzel olur *.*

      Sil