2 Haziran 2012 Cumartesi

mim vol. 1



mimin konusu: silmeden içimizden geldiği gibi yazıyoruz. 
Nasıl aklımıza geliyorsa, düzeltmeden en dürüst halimizle. 

   Dün akşam beni uyutmayan şey mesela: keşkeler. Bazı  keşkeler diğerine göre daha az can acıtıcı olurlar mı gerçekten. Mesela ''keşke onunla konuşsaydım'', ''keşke konuşmasaydım'' dan daha büyük bir acı bence. Çünkü konuşmasaydım tüm hayatımı ona orada merhaba deseydim ne olurdu diyerek geçirebilirdim. Ve bende bunu düşünerek bir anlık hevesle arkasından yetişim seslendim ona. 5 saniyelik merhaba nasılsın faslı ile başladı ve ee daha buralarda mısın o zaman görüşürüz diyip bitirdi. toplamda 10 saniye sürdü. 10 saniyelik bir konuşmanın beni dün gece uykusuz bırakacağını düşünmezdim.

   Keşke konuşmasaydım, diyorum çünkü kendimi sanki onunla yeniden olmak istiyormuşum gibi oldu ve konuşabilseydik amacım bu değildi. konuşmasaydım diyorum çünkü, .. ım...sanırım ikinci bir nedenim yok. Her yanından o 10 saniye güzeldi.
   Bir yanan da konuşmasaydım olabilecek şeyleri düşünerek bir ayımı kendime zehir edebilirdim. hatta tüm hayatımı bir köşeme bir keşke daha eklerdim. Hem o mavi gözleri bir kere daha görmek güzeldi bence.

Kısaca yaşanmamış olayların keşkesi, yaşanmış olayların keşkesine göre daha acıtır.

Keşke şarkımız..

nasıl unuttum bilmiyorum ama Mia'ma blogumun ilk mimi için çoooook teşekkür ediyorum ve konuşmamız gereken konuları en kısa zamanda konuşmalıyız diyorum. Dedikodu gecesi!

2 yorum:

  1. ayy summer'ım!

    ben tatile gittim kaldı dedikodu gecemiz tüh :(

    konuşalım bi ara olur mu!

    veee keşke konuşmasaydım deme, ,ilerde keşke konuşsaydım dicektin ve o heyecanlar ne güzeldir yaaa! ay <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh mia yapalım şu dedikoduları ezileceğim yakında altında!

      ay ay umarım böylesi daha iyidir mia'm! ehe! :)

      Sil