13 Haziran 2012 Çarşamba

Jason Mraz!

size benim için çok özel bir adamı tanıtacağım bugün. Tanıtmak da değil aslında sadece o hakkında yazı yazmak isteyeceğim kadar önemli biri.
kim mi o? Adı Jason. Jason Mraz.
Her şarkısı benim için ayrı önemli, her şarkısı ayrı güzel. Daha önce hiç onu dinlememiş biri bile radyoda herhangi bir şarkısına rast gelse keyfini çıkarmak için sesi biraz daha açar eminim.


Dün D&R siparişim geldi! içinde yeni çıkan Sherlock Holmes serisinin iki kitabı ve Jason Mraz'ın yeni albümü LOVE vardı. Paketi nasıl açtığımı size anlatamam. Biraz daha heyecanlı olsaydım içindekilerdne de bir şeyler yırtabilirdim öyle diyeyim size ehe ilk albümünü de sene başında doğum günü hediyesi olsun diye kitapların arasına katmıştım bu sefer de karne hediyesi olsun dedim. ne de olsa 30 liraya yakın albümlerdi.
Her neyse ama çok mutluyum! Dünden beri yüzlerce kez cd takrar çaldı!

I'm yours şarkısı mesela..
melodide ve sözde en sevdiğim kısımda şöyle diyor
  And it is our God-forsaken right to be love loved love love
  -Ve bizim terk edilmiş tanrımız sevilmekte sevmekte sevilmekte sevmekte haklıdır...

Lucky şarkısı mesela..
bence bir çift için yazılmış en güzel düet parçalarından biridir.
  -onlar bilmiyorlar, böyle bir aşkı beklemek ne kadar sürerse sürsün değer..


Butterfly şarkısı mesela..
ilk duyduğum andan itibaren eksiksiz her çalışında her yerim tamamen asla yerinde durmaz. Etraf sakinse kalkar dans ederim, birileri varsa ayaklarım durmaz onlar dursa ellerim..

If its kills me şarkısı mesela
  -pekala.. gerçekten tüm yapmak istediğim seni sevmek. Bir arkadaştan çok daha yakın. Ama tüm yaşadıklarımıza rağmen bunu söyleyemiyorum. Ve senden tek istediğim beni hissetmen. İçinde büyümeye devam eden bir his olarak. Eğer bu beni öldürürse sana doğru ulaşmak için bir yol arayacağım. Eğer beni öldürürse.. Eğer beni öldürürse.. Bence bu beni öldürebilir..

Geek in the pink
baştan sonra içimi kıpır kıpır eden bir şarkı. Butterfly'dan önce bile gelebilir bu konuda. en çok güldüğüm kısım sa..
  -Ama aşk tanrısının taramalı silahı ona bir kaç kez isabet etmiş herhalde. Çünkü sık sık aşık oldu sorun bu işte!







Live High
  -Hiçbir şey göründüğü gibi değildir. Bu dünya koca bir rüya
Love For A Child
şarkının adı bile bana huzur veriyor. Altında bir yaşanmışlık hissediyorsunuz..
Only Human
şarkısın içinde de söylüyor zaten. Çoğu zaman kendimize söylediğimiz bir şeyi
  -çünkü biz sadece insanız..
The Dynamo of Volition
bu şarkıyı asla ezberleyemedim ve şarkının ne hakkında olduğunu dahil bilmiyorum. Dinlerseniz anlarsınız. Adeta bir tekerleme gibi!

**
ve ikinci albümünde ki şarkıları anlam çıkaracak kadar dinlemedim. -daha 2 gün önce aldım insaf ehe- tek bildiğim ilk dinleyişte dilime nakaratı dolanan iki şarkı.
I Wont Give Up
ve
Living in the moment

**
ömrüm boyunca hiçbir yazıya şarkı eklemesem bunlar onların yerine geçer herhalde ne kadar fazla oldular. amaaan gaza geldim ne yapayım. ehe
umarım beğenirsiniz!

LOVE albümünün içinden çıkan bu kağıtta şarkı sözü yazdığını sanmıştım. Ama hayır. Bu kağıtta yazanlar albümdeki tüm şarkıların özeti. Çok daha zekice!




           ''understanding love is one of the hardest thing in the world.''  *



*aşkı anlamak bu dünyadaki en zor şeylerden biri

6 yorum:

  1. amann tanrım!!
    sevgili Summer; beni kalbimden vurdun^^
    "cause our time is short/ this is our fate,I'm yours".. başkadır..

    'lucky' ise benim için apayrıdır.. aslında benimdir o.. her sözünde gözümün önünden fotoğraf kareleri akar gider..
    "they dont know how long it takes/ waiting for a love like this
    everytime we say goodbye/ I wish we had one more kiss.."

    dahası..
    beni bu yazıyla ne çok mutlu ettin bilemezsin, kendimi durduramıyorum yazdıkça yazasım geliyo.. en iyisi ben tekrar baştan başlatayım cd'yi ve JasonMraz'a doyayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy böyle birileri olduğunu bilmek ne kadar iyi geldi anlatamam elif!

      sen mutlu olunca ben daha çok mutlu oldummm!

      ah şarkıların o söylediğin kısımlarıda o kadar güzel ki!

      Sil
  2. o söze bayıldım..çok güzel..ben de çok severim Jason.En çok Lucky sarkısın seviyorum galiba.Hala sarkı aklımda söylüyorum içimden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet lucky şarkısı. sanırım ben de jason mraz'a lucky ile başlamıştım ah ne güzel değil mi! ehe

      Sil
  3. Aaa ama onu herkes tanır, tanımalı!
    Candır Jason Marz <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet! işte bu yüzden yaptım bende Cessie :)
      <3

      Sil