5 Haziran 2012 Salı

hadi size birkaç film söyleyeyim *1

malumunuz okullar kapanıyor ve bende son haftamı genelde okulda geçirmeyi severim ama bu hafta gitmeyesim geldi. Daha doğrusu pazartesi günü sınıfımızdan okula giden sadece 2 kişi olduğunu duyunca gitmeyesim geldi ve deli gibi film izliyorum evde. Bir moviemax kanallarından bir dvd'den. Her neyse baktım liste kabarmış dedim bunları insanlarla paylaşmak lazım Summer. Ve başlıyorum efenim...
**

öncelikle Three Musketeers - Üç Silahşörler var. Klasik üç silahşörler hikayesi olmasına karşın, Şimşek Hırsızı filminden yakışıklı oyuncu Logan Lerman ve Orlando Bloom dikkatimi çektiği için izledim ve sıkılmadım. Yani elbet artık tekrarlardan bıkmış olabilirim ama efektler göze batmıyordu hatta gerçekçiliği bile vardı. Ki sonunda kötülerin tam anlamıyla ceza görmemiş olması bana ikincisinin geleceğini düşündürdü. ama gerçeklik payı var mı bilmiyorum. Ama Logan'ın bu film için çokça çalıştığı belli. Her ne kadar üç silahşörler desek de Logan'ın rolü Dartanyan etrafında şekilleniyor gibi çünkü Athos, Portos ve Aramis kahramandan çok  Kardinal'in adamlarına sataşan, ayyaş ama yetenekli tipler gibi ve Dartanyan sanki onları bir araya getiriyor gibi. Daha ne diyeyim benden tavsiye işte izleyebilirsiniz.

**

ikinci olarak Glorious 39 ki çevirisi hakkında bir fikrim yok. Bu filmi dün annemle televizyonda bir şey bulamadığımız için film kanallarında denk geldik başta izleme yanlısı değildim ama David Tennant'ı görür görmez kumandayı kaptım ve annemi filme hapis ettim. Doctor Who'da David dönemi bitince çok üzülenlerdenim ben. Ve o adamın sırf ses tonu için bile izleyebilirdim.
Ara ara sıkılsanız da sonunu merak edeceğiniz değişik bir gerilim, dram... Biz annemle sürekli fikirler yarıştırdık meğer katil uşakmış! ehehe şaka şaka ama cidden hiç düşünmediğim şeyler oldu filmde.

**

üçüncü olarak The Vow - Aşk Yemini. Afişi bana klasik bir aşk filmi gibi geldiği için başta izlemeyecektim sonra internette bir kaç sahnesine denk geldim ve hemen izledim! Filmin sonunda öğrendim ki film için gerçek bir öyküden yola çıkılmış. Rachel McAdams bu filmde o kadar tatlıydı ki! Zaten Zaman Yolcusunun Karısı filminden ona hayrandım. Konusunu söylemeyeceğim bazı filmleri konusunu bile bilmeden başlamak daha çok sarar bence bu film de onlardan. Güzel bir aşk filmi..

**


geldik gençlik filmime. Easy A -Adı Çıkmış. Bakire olmasına rağmen okulda sürtük olarak adı çıkmış Olive yani Emma Stone, gerçek olmadığı için başta dedikoduları önemsemez ama sonra gey bir arkadaşı, gey olmadığını kanıtlamak için onunla yattığı dedikodusunu yaymak için ona para verir ve insanlar sırf dedikodu yaymak için Olive'e ödeme yaparlar. ve işler yürür. Zamanlar herkes onu fahişe sanarken aslında o tek bir randevuya bile çıkmamıştır. gittikçe spoiler vermeye başlayacağım ve burada kesiyorum! Genel hatları ile böyle. Ben bu tarz filmleri izlemeyi çok severim o yüzden yazdım. -aramızda kalacaksa söyleyeyim hala Disney filmlerini ilk gösterimlerinde izliyorum şişşt- tabi bir Penn Badgley ayrıntısı da gözden kaçmamalı ahh ahh

sanırım benden bu kadar!
umarım beğenirsiniz. Hem filmlerimi hem şarkımı

6 yorum:

  1. Three Musketeers - Üç Silahşörler çok iyiydi bende kesinlikle taviye ederim. :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet herkes izlesin bence! :))

      Sil
  2. ayy tüm filmleri izlemiş olmanın verdiği mutlulukla, 3 silahşörleri çok sevmiştim! ehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy ne güzel filmdi değil mi!

      sanırım filmlerimin senin de işine yaraması için biraz daha ince ayrıntıya girmeliyim ehe

      Sil
  3. The Vow ve Easy A yı bende begenmistim :) Özellikle The vow romantik komedi sevenler için birebir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. timeout,
      evet evet! The Vow harika bir filmdi :) nihayet onunla ilgili de bir yorum gelmiş ehe :)

      Sil