21 Mayıs 2012 Pazartesi

yeter ki istemeyin!

Glee cover - We Are Young

öğleden sonra geometri çalışırım diye okula gitmedim önce hava ok güzeldi sonra gök gürültüleri başladı falan filan tahmin edin ne oldu! çalışamadım. Daha doğrusu çalışmadım. Şimdi başlayacağım daha. Ama tam başlayacaktım sayısal dersleri müzik ile çalışmayı seviyorum dedim ve müziklerim çok eski geldi ve yeni müzikler ediniyorum.

Yani insanın canı yeter ki bir şey yapmak istemesin.
Bak Modafobik'in twiti de tam bunların üstüne geldi


Önümüzdeki iki hafta her gün sınavım var. Bu gün kaytardım ama daha kaytarmayacağım. Mimler aklımda yeni blogun ilk mimi olacağı için özen göstereceğim ve hafta sonuna bırakıyorum.

Okul arkadaşlarımın ask.fm cevapları şu sıra eğlencem.
Glee'nin sezon finali fragmanı bile gözlerimin dolmasına yetti.
Piyano çalmaya başlayacağım bu arada. Benim için doğru düzgün yapmak istediğim işlerden biri. Bu hafta sonu ders için görüşmeye gideceğim Başlarım herhalde en kısa zamanda.
youtube'dan karaoke parçaları açıp kardeşimle bağıra çağıra Glee şarkıları söylediğimiz gerçeği ise aslında saklamak istediğim bir şeydi ama kardeşimi hiç bu kadar çok sevmemiştim! eheh Baştaki şarkımız da bizim ortak favori parçamız.
İyi bir hafta geçirin!

4 yorum:

  1. aiyy herkes ders çalışmam gerektiğini hatırlatıyor bana yaa. bir cyk, iki sen! allahım çok pişmanım yarın hemen oturup ders çalışıcam, valla bak. bir deee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa çalışmalısın bence de. Umarım emeklerimiz boşa gitmez ehe :)

      Sil
  2. kıyamam summer'ım!

    ben de çalışsam fena olmaz modafobik ne güzel tweet atmış be :)

    ayrıca seni çok özledim biliyo musun..

    piyano ise süper oluur!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende özledim ben de hemnde çok Mia'm :)

      piyano ise umarım başarabilirim! çok istiyorum çok hem de

      Sil