16 Mayıs 2012 Çarşamba

şu sıra *2


Çok tutacak gibi bu şu sıra olayı. En azından benim açımdan.

  • Bir haftadır doğru düzgün yemek yiyemiyorum.
    Sivilce için kullandığım bir ilaç vardı. Biraz ağır bir ilaç olduğunu doktorun ilacı vermek için kan testi istemesinden anlamalıydım. Bende dikkatli dikkatli 3 hafta kullandım ilacımı ama bir noktada yan etki gösterdi. Yemek borum tahriş olmuş. Bu yüzden yemek yiyemiyorum. Canım çok acıyor. Tekrar gittim doktora bir kaç ilaç daha verdi ama bu yemek yiyememe olayı bir-iki hafta daha devam edecek dedi. İşe olumlu yanından bakan ben kilo veriyorum diyorum ama böyle giderse hastalık derecesinde kilo vermiş olacağım. İnanın çok kötüyüm. 
  • Doktor çok su iç mutlaka haptan hemen önce bir şeyler yemiş ol dediğinde klasik tedbirler sanıyordum. Çok da dikkat etmemişim. Aman dikkat edin siz. Benim olayım çok su ile içmediğim için oldu birazda halbuki doktor iç demişti.
  • Yenilmezler filmine gittim ve çok eğlendim! En güzel tarafı da eğlen-dik! İyi anlaştığın ve filmin ikinizin de ortak beğeni alanına giren bir arkadaşla filme gitmek en eğlencelisi. Aynı sahnelerde kahkaha krizine girmek, aralarda konuşmak en güzeli.
  • film dedim de güzel bir film önerisi postu yazmak hayalim ama okulun son haftaları malum. Dershanede sınıf belirleme sınavı var ki ödümü kopartıyor! 
  • Okul notlarım hakkında endişem olmaması ise beni sakinleştiriyor. Bir an önce bitsin okul da YGS çalışmaya başlayayım diyorum, tabi ben bunu düşünürken sınıfımdaki insan ötesi bir kaç kişinin YGS'yi bitirmek üzere olması da moral bozuyor. Neyse ben kendimi biliyorum. Nasıl çalışmak istediğimi de biliyorum.

son olarak şöyle bir karar aldım. Buraya çok özel şeyler yazmamı önlemek için kimliğimi gizlemeyeceğim. Kim nereden bilecek Summer'n ben olduğumu desem de bir yerlerden mutlaka çıkıyor. En iyisi bloga geldiklerinde onların bilmediği bir şey bulamamalarını sağlamak. İyi bir fikir gibi bence. Çünkü bir adres değişikliğini daha kaldıramam. Bırakır giderim valla. Bırakıp gitmemek için de çoooook özel dünyam olmayacak. bunu ŞURADAN da anlayabilirsiniz. Twitter fotoğrafım gerçek ben. Zamanla blog fotoğrafımı da gerçek ben yapmayı düşünüyorum ama seçemedim. Belki de değiştirmem ama öyle işte.
kendinize iyi bakın.

6 yorum:

  1. Summer'ım!

    yemek yiyememe olayına çook üzüldüm geçmiş olsun :(

    ama sen zaten zapzayıftın daha ne kadar zayıflicaksın ayaya kıyamaaam hastalığın geçsin bol bol yersin :*

    ne güzel bi gün geçirmişsin arkadaşlarınla çok sevindiim ben de böyle günleri çok seviyorum :) hele seninle de oluncaa! :)

    bi de summer'ım twitterını istersen bloguna ekle bi köşeye. süper olur bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hastalığım geçiyor gibi de çok teşekkür ederim mia'm! :)

      ekledim miaa! sağda mavi bir resim koyuverdim ehe :)

      Sil
  2. çok geçmiş olsun summer :/ ve kimlik açıklama konusunda bence bu avatarında çok güzel bırak twittera girenler görsün orada burası böyle çok güzeel! öperim:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :( ve özellikle kimlik açıklama konusunda sen haklısın sanırım :)
      öperim :*

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. miaaa'm ilk mimimi yapacağımm! yaşasın! ehe

      Sil