1 Mayıs 2012 Salı

şu sıra *1


kime ne anlatacağımı bilemiyorum şu sıra.
şu anki dostlarla aramda aynı ortamda bulunamama sorunu var.
sınıfımdaki insanlarla güven sorunum,
çok eski bir dostla aramda iletişimsizlikten doğmuş bir boşluk var. O boşluk dolmadan da bir şeyler paylaşabileceğimi sanmıyorum. Ek olarak ona karşıda güven sorunum var.
peki ben ne yapabilirim böyle bir zamanda..
   annemle konuşabilirdim eğer ki önyargılarını azaltsaydı
   babamla konuşabilirdim, gerçekten önemseseydi
   günlüğüme yazabilirim, kendi kendime konuşmaktan bir farkı olmadığı için yorum yapabilseydi...
   bloga yazabilirim... ve yazıyorum.
  • insanlar çok karmaşık. Her şakanın altında gerçeklik payı vardır lafı beni huzursuz ediyor. Çok çok fazla hemde. Gerçekten böyle mi hissediyor yoksa tamamen şakamı ikilemi kötü.
  • keşke tatil havasına bu kadar erken girmeseydim. Daha tonlarca yazılı var çalışacak.  Tatil havasına girsem ne olacak en kısa zamanda çıkmak zorunda kalacağım çünkü YGS-LYS heyecanı başlıyor.
  • bir hedef belirleseydim ne iyi olurdu.
  • bu 4+4+4 sistemi ile çocuklardan 8-9 yaşında ne olmaları gerektiğine karar vermeleri istenecek ve  ona göre tercihlerde bulunacaklar eğitimleri için. Ben 17 yaşında bir bireyim ve ne olmak istediğimden, neye yatkın olduğumdan, neyle ilerde geçineceğimi bilmiyorken 9 yaşında bir çocuk nasıl karar verecek merak ediyorum.
    Daha doğrusu ailesi nasıl bir karar verecek çünkü o çocuk bu kararın hayatını değiştireceğinin farkında bile olmadan ailesi ne derse onu yapacak.
    Çok kötü çok..
  • Ben bir şekilde geçinip gidiyorum ama bu yalnızlık beni öldürecek. Şu an bunları bloga yazmak yerin ona anlatabileceğim bir sevgilim olmalıydı olsaydı yada ne güzel olurdu.
  • hayatım uzaktan hoş gelen erkeklerle iki çift laf ettikten sonra uzaklaşmakla geçiyor. Birazda uzaktan hoş gelmeyenlere bakmalı sanırım.
  • film izlemeye bile vakit bulamıyorken ders çalışamamak garip. Durup düşünüyorum ''Yahu ben zamanımı ne ile değerlendiriyorum?'' diye. Hiçbir şey bulamıyorum. Sanırım cevabı Uyku. Çok fazla uyuyorum.
  • 1-2 aydır beni terk etmiş yatmadan önceki hayal kurma olayım geri döndü. Artık rüyalarım daha mutlu. Ah! Tabi ya bu yüzden çok uyuyorum. Sanırım kış mevsimiydi hayal kurma isteğimi kaçıran. Sarıldığım yastığım bile geri döndü dolaptan yatağıma. Artık yastığa istediğim ismi verip, istediğim kokuyu çektiğimi hayal edebilirim.
  • tabi kokusunu unutacak kadar uzak kalmış olmasaydım..

8 yorum:

  1. canım summer'ım!!

    öncelikle bana kızabilirsin yeni yazı yazdım ama yi,ne unuttum eklemeyimofof :(

    diğer yazımda unutmicam sööz!

    sonracıma sana bir sır vermem gerekiyoor onu da başka zaman meraklan bakalım :)

    ne kötüymüş o sistem ve sistem git gide kötüleşiyor..

    sen sıkıldıkca buraya yaz rahatla biz burdayız :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok mia'm niye kızıyım ya önemli değil kii! :)

      yaa ne sırrı! hemen mesaj atıyorum ehe

      valla bir tek sen burdasın gibi geliyor mia ya ne olucak böyle bilmiyorum :(
      ama iyi ki varsın!

      Sil
  2. yalnızlık öldürmüyor merak etme. test edildi, onaylandı.

    sevgilim olsun diye de dua etme, oluyorsa oluyor sonra da bitiyor zaten :) o yüzden yazmak insanın hep en yakın dostu olmuştur, birisi gittiğinde ona sarılıyorsun..

    ama hep hayal kur. hayal kurmak dünyanın en güzel şeyidir, bunu bil.

    hayal kurmadan yaşanmayacağını da bil, unutma. kokusunu unutabilirsin ama izlerini asla. unutmak istemediğin her şeyi unutuyorsun yani öyle de söyleyebiliriz.

    neyse bu aralar fazla çenem düşük, blogunu takip ediyorum ben de bundan böyle, merak etme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öldürmese de süründürüyor diyelim o zaman. bu da benim tarafımda onaylandı gibi bir şey.

      neyse dua etmek demeyelim de insan uzun süren yalnızlıktan bıkabilyor. Bu sıkıntıdan kurtulmak içinde hayaller var :)

      unutmak istemediğin her şeyi unutuyorsun dimi. evet gerçekten öyle.

      hoş geldin o zaman. sefalar getirdin

      Sil
  3. blogunu suan kesfettim ne güzel yazmıssın :)
    ama sevgili için acele etme bence sonucta 17 yasındasın, üniversitede elbet bulursun bide suan bulsan zaten evlenecek deilsin bu yasta,yanlız olmamak için ailen yada arkadaslarınla takılabilirsin, sonrasındaki kırık kalpten iyidir :D
    öğrenci olmak en guzel sey bunuda unutma hiç deilse sınav sonrası bir tatilin var :) benim bloguma da beklerim mutlaka ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) ve evet aklımda tutarım kalp kırıklarından iyidir :D
      hiç sorma tatilimi iple çekiyorum :)

      Sil
  4. Selam ben Alexis, Mia gönderdi de beni:P neyse tanıştığımıza memnun oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heey Alexis! Bende çok memnun oldum iyi ki geldin! :)

      Sil