13 Nisan 2012 Cuma

We Bought A Zoo - Düşler Bahçesi


Asıl adıyla alakası olmayan bir film var bu gün.
''We Bought A Zoo''  yani '' Düşler Bahçesi''.
İki yazılı ve zor geçen bir günün ardından eve dönerken bir kaç film aldım. Yorgunluk atma yöntemim film izlemek ama her film olmaz. Zaten kim eve yorgun gelip gerilim filmi veya aksiyon filmi izlemek ister ki.. Veya ağır bir psikolojik sanat filmi... Ben istemem. İşte bende filmleri seçerken en az bir tane ''aile filmi kıvamında'' tatlı bir film katayım diye dikkat ettim. Sürpriz Baba ve ya Düşler Bahçesi arasından kaldım ve alt yazı seçeneği olmadığı için Sürpriz Baba elendi.

We Bought A Zoo -filmin orjinalini izlerseniz anlayacaksınız ki Düşler Bahçesi adı filmi anlatmıyor. O yüzden ingilizcesini kullanmak hoşuma gidiyor- kesinlikle ailecek izlenebilecek bir film.
Benim bazı filmlerim vardır kendimi içinde hayal ettiğim. İşte bende burada olabilirdim. Tercihen Matt Damon'ın hoşlandığı kız olmak isterdim ama kim böyle bir yerde yaşamak istemez ki! Düşünseniz hayvanat bahçesi yahu!
Başrol Benjamin Mee yani Matt Damon oğlu ve kızı  ile birlikte yeni kaybettiği eşinin tramvası altındayken bu durumda ne yapacağını bilemez ve her  köşesi ona karısını hatırlatan şehirden ayrılmak ister. Ama doğayla barışık bir yer ararken aklında hiç bir hayvanat bahçesi yoktur! İşte bu sıcak hikayede hayvanat bahçesini yeniden açmak için yaşanan olaylar anlatılıyor.
Filmin en sevdiğim yanı şüphesiz Matt Damon, ama Benjamin'in kızı rolündeki küçük Rossie için bile izlenir bir film. Rossie'nin her sahnesinde -sanırım kızlar için geçerli bu- ''yaa yerim ama'' ve ya ''hii çok tatlı''  diyebilirsiniz. Hatta dersiniz :)
Bir kaç not ekleyeyim film gerçek bir hikayeden esinlenmiştir. Gerçekten böyle bir yer vardır ve bu hikaye yaşanmıştır.
Ve filmin benim için önemi geliyor:

               Tek ihtiyacın olan 20 saniyelik deli cesareti..

We Bought a Zoo IMDb, Sinemalar.com ve fragman


4 yorum:

  1. ayy çok merak ediyordum bunu summer2ım ve sen beğendiysen ben de bayılırım çünkü film zevklerimiz aynı biliyosunn :)

    YanıtlaSil
  2. evet evet biliyorum mia! eminim çok seveceksin o kadar tatlı bir film kiii! :))

    YanıtlaSil
  3. Filmi çok merak ettim en kısa zamanda izleyeceğim :))
    Bu arada geçenlerde İngilizce dersinde La Isla Bonita'yı dinledik aklıma tabii ki hemen blogun geldi :) Melodi olarak biliyordum ama ilk kez tam olarak dinledim dediğin kadar güzelmiş gerçekten,günlerdir dilimde :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy bunu söyledin ve beni ne kadar mutlu ettin anlatamam! :)

      birinin aklına böylece gelmek çok çook güzel :)

      filmden keyif alırsın umarım :)
      çok teşekkürler :)

      Sil