1 Nisan 2012 Pazar

merhabalaaarr

Beni tanıyanınız da vardır, kim ki bu diye bu yepyeni pırıl pırıl bloga gelenler de vardır.
Efendim durum şu ki ben 2 yıllık -yani neredeyse 2- blogumu kapadım. Hepsi tamamen benim boşboğazlığım. Günlük hayatıma çok fazla burası yani eski blogum hakkında konuşmuşum. Hem eski yazılarımın yüklerinden kurtuldum, hem de o blogu açma sebebim olan eski sevgilim ile ilgili yazılardan. 2 yıl önceki  sevgilimi hatırlamak pek de güzel bir moral yöntemi değil anlarsınız ki. hele ki ondan sonra tam anlamıyla hiç sevgilin olmamışsa..
neyse..
Buradaki soyadımı eksilttim,
profil resmimden ayrılmam gözyaşları ile gerçekleşti -ne çok bağlanmışım o Leighton Meester'ın resmine-
yeni blogumuzun adresi için bir anda dilime gelen bir şarkı seçildi -bknz: La Isla Bonita yani güzellikler adası-
yeni bir başlık,
yeni bomboş bir site..
şimdi buralara bir çeki düzen vermeye gidiyorum. Şu internet aleminde yeni blog temaları yapmaktan daha çok sevdiğim bir şey daha yok vallahi eheh

bu iş konusunda heyecanlı olmak çok hoşuma gitti. Umarım pişman olmam. Bu birazda bunu okuyanlara bağlı. Sadece hala okunduğumu bilmek bile yeter pişmanlık tarzı bir duygu yaşamamak için.
sonuçta eski blogum uzun zamandır benimleydi birden her şeyi silmek garip oldu.
amaaann neyse. yazımızın şarkısını da vermiş oldum La Isla Bonita ile..

en kısa zamanda Summer yayın hayatına devam edecektir!
saygılar, sevgiler..

6 yorum:

  1. pek güzel olmuş pek tatlı olmuş buralar Summeer!

    merhabaaaaalaaaar ayyyy ben bile heyecanlandım inan! ne tatlısın :*

    ohh iyi oldu şimdi eski adresi unutup bu güzel şarkı adını verdiğin la is la bonitaaaaa şarkısıyla pek iç açıcı resimden oluşan süper güzel temanla seni başbaşa bırakıyorum ve seni çok seviyoruum :*

    YanıtlaSil
  2. ay ay! mia! beğendin mi gerçekten!

    inan bana da nasıl bir heyecan tat geldi anlatamam sana! :)

    bende seni çok seviyorum miaaa! :*
    çok çok teşekkür ederim. gerçekten çoook hemde :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba hoşgeldin.. sayfan çok güzel olmuşşş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim kiiğ! ehe
      tekrar hoşbuldum :))

      Sil
  4. Yenilik iyi şeyler getirir derler, yazılarınızı takip edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım iyi şeyler gelir çok teşekkür ederim :)

      Sil