21 Nisan 2012 Cumartesi

iyilik

Celine Dion - All By Myself

İyilikleri karşılık beklemeden yapmak, saflık ve gerçek iyiliğin temelidir diyorlar.
Ama bu çok kafa karıştırıcı.
Birine yardım eli uzatmak, zor günüde dayanacağı bir omuz omuza durumlarını anlarım. Bunlar gerçekten karşılıksız. Değeri paha biçilemez, ödenemez şeyler.
Ama...
Ama birine onun kendiniz için özel olduğunu anlatmak karşılıksız olmuyor.
Tamam karşımdakini mutlu etmek istiyorum. Çünkü çok güzel bir dostluğumuz var, çünkü gerçek benliklerimizi paylaşıyoruz birbirimizle. Kimi zaman tavsiye amaçlı, kimi zaman rahatlama, kimi zamansa sohbet... Çünkü ona özle olduğunu hissettirmek istiyoruz. Sonra ne?
Minik bir çikolata mı? Ne kadar özel olduğunu anlatan bir mektup mu? Ansızın açılmış bir telefon, elinde patlamış mısır ve iki film ile çalınmış bir kapı mı? Yoksa para ile alınmış bir hediye mi?
Hepsi olabilir.
Ben bunların hepsini değişik insanlara yaptım. Hatta bir kişiye hepsini birden yaptım. Hem dostum hem yan komşum olan birinin kapısına ansızın dikildim. Güzel günler geçirdim. Uzun yaz tatilinde ne yapıyor diye merak edip aradım. Yazdım. Hediye aldım.
Sonra..
Yada bu seferlik sonrasını karıştırmayalım
Demek istediğim bir arkadaşınız  size ''İyki ki varsın'' dediyse, siz küçük bir çikolata ile yanına gidip bunu söyleyin.
Demek istediğim doğum gününüzde size özel bir şeyler yapmak için uğraşan arkadaşınız varsa, karşılık vermek için onun doğum günün beklemeyin. Gidin yanına sinemaya gidelim mi diyin.
Demek istediğim kendine alırken sizin çok beğeneceğinizi düşündüğü bir şeyi size de almış bir arkadaşınız varsa ona sarılın.
Hayat çok kısa.
Birbirimize, birbirimiz için özel olduğumuzu göstermekten çekinmemeliyiz.

2 yorum:

  1. sen çok özelsin summer iyki varsın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miaaaa miaaa! çok teşekkür ederim sen benim için daha özelsin ve daha daha çok iyi ki varsın! ehe

      Sil